Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä voisin ruveta himiöimään tollasta:

20130311000304-24296_jpgresize_1000x830__type_jpg_.webp

Jouluinen väri, eikä käteistäkäää tarvisi löytyä ku kakskymppiä.
e.eiku kuvan mobeed onki kaksviis, no himiöin silti.

Näin ei-mopopoikana Ducati 1198 viehättää, se on kaunis! Moottoripyörät ei oikein nappaa ja autojenkin suhteen kartan italialaisia, mutta Ducati vaikuttais eksoottiselta ja erilaiselta, ollessaan kuitenkin tarpeeksi "normaali". (Tai sitten BMW GS). Jos joskus alan moottoripyöräilemään, niin eiköhän se Ducati ole. Ducatit ei taida olla kovin suosittuja Suomessa?
1198.webp

Himiöidä on kyllä yks parhaista sanoista mitä tiedän. Tai parempi vielä, kun sen sanoo sillai murteella. Himiöörä. Taidan hokea tuota loppupäivän.

Huomenna mä meen kyllä kes kustaan himiöömähä joulutorttuja johonki kaffilaan. Voisin tiestysti mennä tänäänkin, koska onhan PerjantaiJaPoikamies.

Tänään lyhyt iltavuoro ja huomenna suht lyhyt päivävuoro. Sitten oiskin seuraavan kerran töitä vasta 4.1. Sain vaihdettua vuoroja työkaverin kanssa niin saan nyt viettää melkein kaks viikkoa lomaa. Wiii!!! :)

Nii oliks tää nyt syysloma vai joululoma? Jos ulos kattoo nii oisin aika varma et vois olla syysloma. 4. päivän päästäkin on jo jouluaatto ja kun lomat alko ei ees tuntunu et alkaa loma :wtf:

katso liitettä 109667

Tää on kyllä ihan hieno edustaja tässä maamoottorikategoriassa.
Panigale on kyllä aika eroottinen, en kyllä välttämättä itselleni halajaisi. Tulis jotenkin groteski olo tuommoisen selässä, vähän niinkuin ajaisi alaikäistä serkkuaan.

- - - Updated - - -

Mä himiöörään kyllä nyt jotain ihan muuta.

Nyt loppu päivän työ, hyvät pyhä kaikille lorteille joilla alkaa vapaat. Itsehän olen sen verran tärkeä businessmies että maanantaina jatkuu.

Hyvät joulut myös lataamoon.

Tänään lyhyt iltavuoro ja huomenna suht lyhyt päivävuoro. Sitten oiskin seuraavan kerran töitä vasta 4.1. Sain vaihdettua vuoroja työkaverin kanssa niin saan nyt viettää melkein kaks viikkoa lomaa. Wiii!!! :)
Sitten muuta, ku kahen viikon irstailu päälle vaan. Rännit päälle koko rahan edestä tietysti.

Viikko vielä ja rapakon päälle rallattelemaan 20h.

Back
Ylös Bottom