Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä luulen, että Larssi tarjoaa sulle moottoripyöräilyyn liittyen raittiita kilometrejä täysin selvinpäin.

Ajatttele hyviä puolia. Ehkä sitte kesällä ei sada, ku ny sataa. Voi pötpötellä mopedilla nahkahousut kuivina. Se on ikävä tunne, ku kylmä sadevesi valuu yläkroppaa pitki ensi housuihin ja lopulta saappaisiin.

Se vaan tuppaa oleen sillä tavalla että kun talvi on tämmöstä paskaa niin kesäkin on. Eikä taida olla edes tiedossa mitään reissua lämpimään ensi kesänä. Ellen sitten nappaa jotain äkkilähtöä kun alkaa perinteinen Suomen kesä vituttaa.

Sic-. :D

Liitteet

• FB_20131220_10_45_53_Saved_Picture.webp
    FB_20131220_10_45_53_Saved_Picture.webp
    27,1 KB · Katsottu: 282
Se vaan tuppaa oleen sillä tavalla että kun talvi on tämmöstä paskaa niin kesäkin on. Eikä taida olla edes tiedossa mitään reissua lämpimään ensi kesänä. Ellen sitten nappaa jotain äkkilähtöä kun alkaa perinteinen Suomen kesä vituttaa.

Talvi alkaaki vasta tammikuusta. Ja viime kesä oli ainaki aivan tarpeeksi kuuma ja hikinen.

Mä aattelin ottaa äkkilähdön kesällä jonnekin lämpöön. Voin pakata sut mukaan!

Tiesittekö, että mä oon uimarannallaki farmarihousut jalassa?

Tiesittekö, että mä oon uimarannallaki farmarihousut jalassa?

Tulipas mukava muisto viimekesältä mieleen, olin hiekkarannalla urheilullisen neidin kanssa. Hänellä oli ainoastaan pienet alushousut päällään. Hän kyllä väitti että ohiajavat veneilijät luulevat että meillä on jotkut homobileet rannalla, epäili että pienet rinnat hämäävät.

- - - Updated - - -

Näin unta Larsenista.

Mulla oli vähän hankala ilta, Larsen nukku sohvalla.

Se olis huomena lähtö Kiukun kaa mökille viikoks.
Tekee kyllä ihan gutaa päästä ottaa vähän irtiottoa ja viettää hyvällä porukalla joulua. :)

Back
Ylös Bottom