Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huominen vielä, sit olis loma-loma-loma-loma... vaikka vannoin, etten juo enää ikinä, niin luulen että lauantaina on vähän niinkuin pakko.

Ei vitsi sä oot kyllä heikko luonne, mulla tää raittius pitää 100% varmuudella. Aion lähteä myös lauantaina soittoruokaravintolaan mutta eihän siellä tarvitse läträtä. Jos joku on varmaa niin se!
ps Paistan tässä Lassen kanssa kanaa, täysin selvinpäin.

Ei vitsi sä oot kyllä heikko luonne, mulla tää raittius pitää 100% varmuudella. Aion lähteä myös lauantaina soittoruokaravintolaan mutta eihän siellä tarvitse läträtä. Jos joku on varmaa niin se!
ps Paistan tässä Lassen kanssa kanaa, täysin selvinpäin.

ja lasse tyhjenee pikkuhiljaa? Hyvä kun muistutit, pitää hakea meukovia pullo, niin saan keitettyä sinappia :rolleyes: Pari kertaa vuodessa sitä loma on...

Hitto on kyll pelottavan yliaktiivinen fiilis ollu, poukkoilen ympäri huonetta väillä seison äsken makasin lattialla ja yhessä vaiheessa sängyssä ja nyt taas koneella ja mitään oo ottanu. Mitäköhän vittua :D

E: pitäis äkkiii keksii jotai melankolista musaa et vähän taantuis tää hyperaktiivisuus

Onko tämä Maili Sairuksen livevetäisy ollut jo täällä? Maililla on voimakas ja terävä ääni. Olen suuri fäni

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kylläpäs vähän inhottaa olla osa tätä yhteisöä. Oletko muuten sniffari luennoinut hetkeen naistutkimuksen laitoksella?
Muistan kerran kun nuorena ja hävyttömänä sanoin eräälle neidille että "anteeksi, en ollut tuntea teitä kun ei ole siemennestettä kasvoilla".

Kylläpäs vähän inhottaa olla osa tätä yhteisöä. Oletko muuten sniffari luennoinut hetkeen naistutkimuksen laitoksella?
Muistan kerran kun nuorena ja hävyttömänä sanoin eräälle neidille että "anteeksi, en ollut tuntea teitä kun ei ole siemennestettä kasvoilla".

En nyt hetkeen ole luennoinu erinäisistä juridisista syistä johtuen.

Olin muuten tuo nainen.

Back
Ylös Bottom