Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ai miten niin kuuntelen musiikkia kovalla ajaessa,tai sit systeri ei vaan tykänny guns n rosesista :| taidanki ostaa joululahjaks sille niitten levyn :)

Mut toisaalta voihan olla et kuuntelen jonku muun mielestä liian kovalla, mulla on vaan huono kuulo :D

Meinasitko keksiä verukkeen juomiseen vai siihen että skippaat koko retken?

olin keksimässä veruketta siihen että skippaan koko kyläreissun, mut päätin et käväsen pikavisiitillä mulla oo muutenkaa rahaa juoda muutaku uutenavuotena ja seki on kohta

No elämähän on niin ihanaa, olenhan raitistunut ja täysin selvinpäin.

- - - Updated - - -

vesakeskinenspyderjpg-2567vesakeskinenspyder.webp

Hienoa. Ole oman elämäsi Vesa.

Nyt lähden kuulkaas nauttimaan kovalla työllä ansaittua vapaa-aikaa, heippa.

Olix siinä se kun sen vaaleetukkasen jäbän piti järkkää ne mut se veti sit jotenki välistä ja se koko paska mynnähti siinä ja sit se tuurajaki oli just sopivasti ihan vitun kovas angiinas tai jotai... emmä tiiä voi olla että muistan ihan vääri.

- - - Updated - - -

Onko tää Miley Cyruksen Wrecking Ball -musiikkivideo ollu vielä täällä?

ei oo

- - - Updated - - -

Nyt mä oon niin hauskalla tuulella ja tuo Lassekin tuossa vähän vituttaa joten lähden treenaamaan hauista ja ojentajaa. Mur!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huominen vielä, sit olis loma-loma-loma-loma... vaikka vannoin, etten juo enää ikinä, niin luulen että lauantaina on vähän niinkuin pakko.

Back
Ylös Bottom