Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kappas. Oli ihan mukava herätä kun puhelinmyyjä soitti hetki sitten: huomasi kyllä ettei kovin kokenut tuossa hommassa ollut (tai sitten oli vaan huono fiilis hänellä), mutta ei tyrkyttänyt. Kysyi kiinnostaako lehti (joku tekniikan historia tms) minua, vastasin ettei joten kthxbye. Heräsin vähän aikasemmin mitä oli tarkoitus, mutta se oli vaan hyvä asia.

Mitäs Gontsaales sanoo onko seuraava kuva aito vai mabuleerattu?

brasilia.webp

Olisko Vesan silmäpussit liitetty jonkun daamin rinnoiksi?

Osaatko suusta suihin elvytystaktiikan jos Larsen vaikuttaa kylmettyneeltä ja elottomalta? Uskoisin, sillä olethan raitistunut.

Mikäettei. Ainaki se 750 on kiva peli.

Erikoisen kuvan olit löytäny!

10_April_Rachael16.webp

Nyt on kotoisampi olo, tai työläisempi.

Kyllähän tässä pieni huoli on kokoajan, pitää varmaan käydä ruokatunnilla katsomassa.

Hyvä, että sä huolehdit Larsenista. Ei tartte ilmoittaa heitteillejätöstä millekkään viranomaistaholle.

Tänään ois viimenen ilmasentyönpäivä ja siihen liittyvä arviointi. Auttaakohan jos lahjoisin ohjaajan suklaalevyllä...

Osaatko suusta suihin elvytystaktiikan jos Larsen vaikuttaa kylmettyneeltä ja elottomalta? Uskoisin, sillä olethan raitistunut.

Kyllä osaan, olen ollut avioliitossa ja kylmän ja elottoman kohtaaminen sujuu kuin itsestään.

- - - Updated - - -

Mikäettei. Ainaki se 750 on kiva peli.

Erikoisen kuvan olit löytäny!

Nyt on kotoisampi olo, tai työläisempi.

Tuntukin että jotain puuttuu. Mua vaivaa kuutiohulluus, en voi edes harkita muuta kuin sitä tonnista.

Yheltä toimittajalta tuli muinaismuisto joululahjaksi: tyttökalenteri. Semmonen on täysin tarpeeton asia nykymaailmassa. Eihän sitä nyt voi laittaa työhuoneen seinälle, se on niin junttia. Autotallia ei ole. Yksin kotona sen katselu on säälittävän runkkarin touhua. Mitä vaihtoehtoja jää..? Jos ei ole puukiuasta niin saunankaan sytyttäminen ei tule kyseeseen. Johtopäätös --> tyttökalenterille ei ole nykymaailmassa paikkaa

Päivä alkoi lopputilillä! :rock:
Menin aamulla työmaalle ja vastassa oli pelokkaan oloinen työnjohtaja ja irtisanomislappu.
Paras joululahja ever!
Pakko arvostaa, kun työnjohtaja pelkää sinua. Niin sen pitää ollakkin.

Kun nousen valtaan, missään farkuissa ei koskaan enää tule olemaan vetoketjua vaan napit. Napit ei mene jumiin, nappien väliin ei mene kangasta, nappien liikkuva osa ei yhtäkkiä irtaannu toispuoleisesti ja aiheuta hermoromahdusta. Napit napit napit.

Tuntukin että jotain puuttuu. Mua vaivaa kuutiohulluus, en voi edes harkita muuta kuin sitä tonnista.

En mäkää jos uutta ostaisin niin luultavastikkaan alle tonnista hommaisisi. Jos olis reilusti käteistä niin en hommaisisisi alle tonnikuussatasta.

Kelpaiskohan sille palanut pipari?

En anna takuuta.

Back
Ylös Bottom