Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voi jeesus kun en oo tottunut tällaiseen työmäärään, 1 päivä vielä koulua ennen lomaa ja tänään annettiin neljä täyttä esseetä tehtäväksi mitkä pitää olla huomenna valmiina, ja neljä esseetä meinaa suunnilleen neljää tuntia + tauot, viidestä asti oon jo painanut. Onneks huomenna alkaa se loma, perjantaina saa nukkua ja sit viikonloppu taas töitä, alkuviikko joulun viettoa ja vapaata, kerkee vähän rentoutuakin.

Valkoinen naapuri on kuallu.

wiggers

16ll4ic.jpg

wigger2.jpg

wigger-42888.jpg

Juttelin Larsenin kanssa niitä näitä ja se keksi että vaikka mulla on yläroppa ihan jumissa niin voinhan mä mennä salille treenaamaan pohkeita! Se oli mahti-idea. Huomenna sitten ketteryys on puukamelin luokkaa kun on pohkeetkin ihan juntturassa.

Kyllä konjakista saa hyvän kaverin. Pitäiskö itsekin alkaa jutella tuon mun syntymäpäivälahjaksi saadun XO putelin kanssa, jonka aion säästää omiin häihin tai lapsen syntymään, kyllä sitä vuosien saatossa sais hyvää juttua aikaseks ? :D

Mulla on sellanen vahva itku pitkästä ilosta -fiilis meneillään nyt.

Puuttuuko multa ny sitte ryhti vai järki?

Tämänpäiväsestä puntti "reenistä" ainaki puuttu kaikki voimat. En mee ristus sinne ku seuraavan kerran joulun jälkeen!

Ku on ollu 8tuntia töissä niin eikös iminen ole silloin ansainnut reilut 9tunnin yöunet? Näin minä ainaki asian näin.

Hyvää yötä.

Back
Ylös Bottom