Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Suomalaisilla miehillä ja minulla. Mä olen aina ihan varma et jos meen lääkäriin, niin vaiva katoaa just siks ajaks ja reissu oli kallis ja hyödytön.
Oletko kuitenkin selvinpäin?
Sillä se lähtee millä on tullutkin. Sama sääntö pätee kaikkeen.Sanon että fuck you siitä syystä että olen niin kateellinen. Minä olen kuin toteemipaalu enkä edes uskalla ajatella koska pääsen seuraavan kerran salille. Onneksi olen raitistunut ja elämä on ihan saatanan ihanaa.
Sillä se lähtee millä on tullutkin. Sama sääntö pätee kaikkeen.
...nyt vaan leikit hetken aikuista ja et oo moksiskaan poistosta. Viestejä tulee ja menee ja ei parane henkilökohtaisesti sensuuria ottaa.Siis ei mitä paskaa. Ei kaikilla voi olla samanlainen huumorintaju ja eri ihmiset pitää erilaisia vitsejä hauskoina. Mun vitsi oli poistettu kun ei jollekin oo maistunu :jahas: Voi perkele miten vammasta sensuuria... Kumma ku ei vauvoista saa vitsejä heittää mutta esim. juutalaisista saa. Olis varmaa pitäny kirjottaa se juutalaisvauvavitsinä sinne.