Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Suomalaisilla miehillä ja minulla. Mä olen aina ihan varma et jos meen lääkäriin, niin vaiva katoaa just siks ajaks ja reissu oli kallis ja hyödytön.

Siis ei mitä paskaa. Ei kaikilla voi olla samanlainen huumorintaju ja eri ihmiset pitää erilaisia vitsejä hauskoina. Mun vitsi oli poistettu kun ei jollekin oo maistunu :jahas: Voi perkele miten vammasta sensuuria... Kumma ku ei vauvoista saa vitsejä heittää mutta esim. juutalaisista saa. Olis varmaa pitäny kirjottaa se juutalaisvauvavitsinä sinne.

Sanon että fuck you siitä syystä että olen niin kateellinen. Minä olen kuin toteemipaalu enkä edes uskalla ajatella koska pääsen seuraavan kerran salille. Onneksi olen raitistunut ja elämä on ihan saatanan ihanaa.

Hienoa!

:vesahymiö:

mqdefault.webp

Sillä se lähtee millä on tullutkin. Sama sääntö pätee kaikkeen.

Ei muuten päde. Jos panettaa siksi että on pihdannu itteltänsä niin ei se panetus sitä pihtaamista jatkamalla lähe. Vesakin tietää tämän. Onhan hän antanut 108 organismia, naiselle. Siitä en tiedä tekikö hän tämän omalla munalla.

Siis ei mitä paskaa. Ei kaikilla voi olla samanlainen huumorintaju ja eri ihmiset pitää erilaisia vitsejä hauskoina. Mun vitsi oli poistettu kun ei jollekin oo maistunu :jahas: Voi perkele miten vammasta sensuuria... Kumma ku ei vauvoista saa vitsejä heittää mutta esim. juutalaisista saa. Olis varmaa pitäny kirjottaa se juutalaisvauvavitsinä sinne.
...nyt vaan leikit hetken aikuista ja et oo moksiskaan poistosta. Viestejä tulee ja menee ja ei parane henkilökohtaisesti sensuuria ottaa.

Sinne meni paketillinen broiskua, tuleekohan musta nyt iso ja voimakas?

Tulipahan käytyä ostamassa laatikollinen pirkkaolutta! Jospa sillä pysyy huomenna jano kurissa. Perjantaille pitää hakea luultavasti jo täydennystä.

Saatana kun ottaa nuppiin tämä saliton elämä, en ole eilisen jälkeen päässyt salille kertaakaan. Tulen mökkihöperöksi ja domsit ja gainsit on muisto vain. Onneksi mulla on kaverina litran leisti Larsenia, se on korkkaamaton nyt ja aina. Mikäs voisikaan olla parempaa seuraa raittiille rammalle? Mä oon alkanut jutella sille.

Back
Ylös Bottom