Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Saako tähän kirjotella jos on juonu?
Ei sillä että mulla mitään asiaa olis. Mutta huom! Jos joku tarvitsee satunaisia lausahduksia, niin multa voi tilata. Yhteystiedot sähköpostissa.

- - - Updated - - -

Kukaan nähnyt mun kenkää?

Fiilistellään hetki rakkaat :haart:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Musta on jotenki tosi ihanaa, että susta on ihanaa, että tää elämä on ihanaa. Mutta jos sulla ois välilevynpullistuma niin ei se elämä ois yhtään ihanaa, vaikka raitistunut ootkin.

Ei tää paha oo, muistaa vaan että ei käännä päätä, liikuta käsiä, kallista vartaloa, hengitä syvään, haukottele tai yski niin olo on lähes kivuton! Kyllä tämän kestäisi jos löytäisi makuultaan kivuttoman asennon mutta kun ei niin taidan mennä käymään lääkärissä. Jos vaikka ensi yönä saisi nukuttuakin! Mutta tosi ihanalta tuntuu silti, olenhan täysin selvinpäin ja raitistunut lauantain saunaillan jälkeen.

524px-Tauski.jpg

Oon ihan vitun Jouluissa. En saanut viimeyönä nukuttua oikein yhtään vaikka otin kunnon hevoslastin unilääkkeitä eilen illalla että sais nukuttua. Aamulla piti käydä verikokeissa pitkästä aikaa, aula oli täysi mummoja. Kävelin vaan suoraan labraan ja sanoin että multa pitäis ottaa verikokeet. En jotenkin edes siinä sumussa tajunnut että olis varmaan pitänyt ottaa vuoronumero :lol2: Noh, haters gonna hate.

Ei tää paha oo, muistaa vaan että ei käännä päätä, liikuta käsiä, kallista vartaloa, hengitä syvään, haukottele tai yski niin olo on lähes kivuton! Kyllä tämän kestäisi jos löytäisi makuultaan kivuttoman asennon mutta kun ei niin taidan mennä käymään lääkärissä. Jos vaikka ensi yönä saisi nukuttuakin! Mutta tosi ihanalta tuntuu silti, olenhan täysin selvinpäin ja raitistunut lauantain saunaillan jälkeen.

Joo ei tuo ollenkaan paha oo.. Kyllä se lääkärissä käynti kuulostaa silti ihan hyvältä idealta. Oireet vois kuitenki olla lievemmät, jos et olisi selvä ja raitis.

Voi kamala.. Kannustinko mä sua juuri jättämään uuden ja ihanan raittiin elämän.

Joo ei tuo ollenkaan paha oo.. Kyllä se lääkärissä käynti kuulostaa silti ihan hyvältä idealta. Oireet vois kuitenki olla lievemmät, jos et olisi selvä ja raitis.

Voi kamala.. Kannustinko mä sua juuri jättämään uuden ja ihanan raittiin elämän.

Tää on nyt selvä enne, sinä puhut tuommoisia ja autooni oli juuri jätetty litran pullo hyvää konjakkia. Raittiuttani koetellaan.

Koetellaan.

11_calendars_nov_03.webp

Ja on sama mopo, mutta eri kuvakulma. Muistann.

Back
Ylös Bottom