Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vietän perinteisen joulut. Syön kinkkua ja suklaata ja syvennyn kirjallisuuteen. Sinuhe epytkiläinen olis suunnitelmis. Mulla on ollu se kirja jo vuosikaudet mutta on jääny lukematta.

Kuulostaa suunnitelmalta. Mullakin saattaa lipsahtaa lukemisen puolelle jos tilaamani kirja ehtii jouluksi. Suklaata en aio syödä tänäkään vuonna ja piparistakin kieltäydyn.
Tapaninpäivän ammunnat voi olla ohjelmassa mutta kattoo ny.

Pakko kyllä arvostaa viitseliäisyyttä!

Eipä tossa montaa minuuttia menny ku klikkaili vaa teuden profiilin kautta noita kommentteja auki :D Ei tarvii arvostaa siis. Siikeriltä löytäis varmaa kaikki moottorivehjevideot ja epheltä hevivideot yhtä helposti mutten mä taidan jaksaa sellasta koostetta rakentaa edes spämmäilymielessä

Kävin penkkaamassa ruokatunnilla. Yläselkä tuli hemmetin kipeäksi, rintalastassakin tuntuu kipua ja pään kääntäminen vasemmalle on kivuliasta. Ihme homma kun ei tuntunut mitään ihmeellistä suorituksen aikana ja voimaakin oli ihan mukavasti. Voi perse jos tästä nyt tulee pitempi kiusa. Mutta onneksi on muuten niin hyvä fiilis kun on raitistunut ja täysin selvinpäin.

Kävin penkkaamassa ruokatunnilla. Yläselkä tuli hemmetin kipeäksi, rintalastassakin tuntuu kipua ja pään kääntäminen vasemmalle on kivuliasta. Ihme homma kun ei tuntunut mitään ihmeellistä suorituksen aikana ja voimaakin oli ihan mukavasti. Voi perse jos tästä nyt tulee pitempi kiusa. Mutta onneksi on muuten niin hyvä fiilis kun on raitistunut ja täysin selvinpäin.
Se on kato voima joka jyllää sun kehossa nyt. Ei kipuu ei hyötyy, nekru hä?

Eipä tossa montaa minuuttia menny ku klikkaili vaa teuden profiilin kautta noita kommentteja auki :D Ei tarvii arvostaa siis. Siikeriltä löytäis varmaa kaikki moottorivehjevideot ja epheltä hevivideot yhtä helposti mutten mä taidan jaksaa sellasta koostetta rakentaa edes spämmäilymielessä

Vedetään osa arvostuksesta takaisin, mutta jätetään silti osa ihan parin minuutin viitseliäisyyden takia.

Kahvia. Koska jos olisi persettä niin olisi myös sinappia.

Ei välttämättä. Itse nautin perseen 99,9% ilman sinappia. Aurajuustoa saatan ripauttaa päälle.

Saako tälläsella kahen minuutin viitseliäisyydellä arvostusta? Entä kahen minuutin normisuorituksesta?

Mä tykkään mahdollisimman naturelleista. Ei mitään ylimäärästiä pakkeleita tai sörsseleitä kaivata.

Huikea kooste Riisinakki, naurahdin :D

Löysin Neste Oilin lahjakortin. Uskaltaakohan tuota käyttää häikäilemättä omiin tarkoituksiin...

Back
Ylös Bottom