Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuli pieni henkinen orgasmi, kun olin pistänyt saunan lämpiämään, ja löysin jääkaapista kaljan. Luulin, ettei tässä kämpässä ole tilkkakaan selvinnyt näin pitkään. Ei ole kuin Heinekeniä, mutta nyt ei auta valittaa.

"Caribe dream without alcohol, thank you" "Okey, caribe dream with alcohol." Hyvin yritetty.

Pikkujouluterveiset. Varsinki vaahtikselle. Maistuis varmaan sullekki.

Höhöö, hyvä yritys, mutta liian paljon kinkkua:D Mulla oli paljon paremmat eväät:) Ite tein Korma-kanaa ja leivoin sänpylöitä ja kerrankin en edes pilannut niitä. Ja tänään täällä odotti kanapasta kun tulin lenkiltä, sekin oli sairaan hyvää eikä yhtään kinkkua. Eikä niitä helvetin pikkujouluja.

Höhöö, hyvä yritys, mutta liian paljon kinkkua:D Mulla oli paljon paremmat eväät:) Ite tein Jorma-kanaa ja leivoin sänpylöitä ja kerrankin en edes pilannut niitä. Ja tänään täällä odotti kanapasta kun tulin lenkiltä, sekin oli sairaan hyvää eikä yhtään kinkkua. Eikä niitä helvetin pikkujouluja.

Korjasin kirjoitusvirheesi

Mutta oho, onko jäänyt vielä joku paikka missä en ole maininnut, että kyykkäsin vihdoin sen ykkösen 60 kg:lla:)

Back
Ylös Bottom