Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Menipä työpäivä nopeasti. Enää 30min junamatkaa himaan, vaikka juuri tuntuu kuin olisi lähtenyt. Junamatkakin menee nopeasti kun palaveeraa työkavereiden kanssa.

Kauhee paltsumies.. Mutta en mäkään ihan tyhjäntoimittaja ole, mulla on sentään kaksi gsm-puhelinta.

Oli asiantunteva olo, kun puhuttiin teleoperaattorien katvealueista ja ensin kaivoin puhelimen "Hyvin Sonera toimii", ja kaivoin toisen "DNA toimii." Kahden luurin loukko :thumbs:

Joko vokotti on käynyt motoseinäjoella kastelemassa pikkuhousunsa?

Sain tänään sieltä luuriini kuvan, siinä nökötti yksi Black Edition...

Ei sitte mennä treenaamaan. Ice Power Hot -geeliä tulehtuneeseen selkälihakseen ja Voltarenia päälle. En ois vittu halunnukaa mennä painimaan...

Eilen tuli ilmoitus että mun joululahjaksi tarkoitetut painonnosto kengät on tullissa odottamassa hakua/verojen maksua. Isäukko vielä soitteli sinne tänään ja kyseli tilanteesta. Sanoivat että tehdään joku ilmoitus netissä minkä jälkeen he laittavat postiin. Nooo tarkotus oli huomenna tehdä ilmoitus ajan kanssa. Mutta kattos perkele. Tuun himaan ja löydän postista tulleen paketti ilmoituksen. Kävin lunastamassa paketin ja siellähän ne popot oli. Mitä vittua?

Minä ku toivoin, että tää talvi ois tässä ja rupesi kesä tulemaan pikkuhiljaa.

Olis ihan helvetin hyvä, jos vain joka toinen vuosi olisi normaali talvi.

Tälläistäkö on olla opettaja? :D mahtaa olla kiva ammatti

Ihan tuttuja fraaseja haistatteluja lukuunottamatta :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tälläistäkö on olla opettaja? :D mahtaa olla kiva ammatti

Ihan tuttuja fraaseja haistatteluja lukuunottamatta :D

Arkipäivää parhaimmillaan. Lisäksi lisääntyvissä määrin vakavat oman toiminnan ohjauksen vaikeudet, sosiaalisten tilanteiden vaikeudet ja mahdollisesti väkivaltaiset oppilaat ja äärimmäisen "valveutuneet" helikopterivanhemmat (sisältää tiikeriäidit ja audi-iskät). I'm in my dream job.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom