Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta!

Kyllä tämä elämä vaan on yhtä taiteilijan luomisen tuskaa. Harmi vaan, ettei ole siunaantunut minkäänlaisia lahjoja, joiden avulla sen voisi purkaa. Onneksi sain sentäs radioon antennin hankittua, niin voin taas kuunnella Ileä ja Mattia aamuisin. Helvetti että alkoi ärsyttää Radio Rockin juontajien jatkuva muille vittuilu ja ylimielinen sössötys.

Huomenta. Musta on nyt sitten varmaan tullut vanha kun kaikkien kaupallisten radioiden kaikki "juontajat" ärsyttää.

Hyvää huomenta sulle ahhahhahhaaa vittu me ollaan me ollaan hauskoja täällä radiossa ja hyvällä tuulella ja kuulostetaan raikkaalta!!! :vesahymiö:

Huomenta.

Hotelliaamiainen vedetty huiviin ja seuraavaksi check-out ja palaveriin. Läjän pekonia kun on vetänyt, niin varmaan luvassa on aika heikko aktiivisuus.

Huamenta hei. Mä kyllä pidän huomenna vapaapäivän. Kiitos vaan. Vois omistaa päivän selkähuollolle ja rentoutumiselle. Sitä odotellessa! :)

Huomenta! Kympiltä simahdin kauneusunille, mutta aika vaivoin pääsin seiskan jälkeen ylös. Onneksi viikko puolessa välissä kohta. ;)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
57346d1353686607-girls-on-motorcycles-pics-mainly-but-comments-now-allowed-triumph-street-tri...webp

Joo, kyllä mä sua ajattelin kuvaa valitessa.

:vesahymiö:

susirieha.webp

Tulee itellekin aina niin hyvä mieli kun näkee että Vesa nauttii.

- - - Updated - - -

Kyseinen kuva on muuten ihan klassikkokansioista, ennen Scorppareiden keikkaa Tuurin miljoonarockista vuonna 2011.

Olisko tänää salipäivä? Olisko nyt palautunu jo tarpeeks viime reenistä.. mietin vaan

- - - Updated - - -

Jucy Workout appsi sanoo, että Last workout 15. maaliskuuta 2013, pe

Voin minä olla perjantainki vapaalla, ainaki päivän, illalla mentävä töihin. Vuoron jälkeen meen kyl kattoo Lullacryn akustista keikkaa.

Onko Tanja ihana livenä? Ei oo tullu koska nähtyä, valitettavasti. Kultturellissa sivistyksessäni on reikiä. Muuta sivistystä mulla ei ookkaa.

Kerrankin suhteellisen ajoissa joululahjojen suhteen kun sain tärkeimmän eli kummitytön lahjan hankittua tänään. Täyttää vuoden tammikuussa niin kävin ostamassa jonkun tuollaisen värikkään rakennuspalikkasarjan joka on 1-5 -vuotiaille ja valittiin tämän vuoden taaperoleluksi. Enhän mie noista mitään ymmärrä, mutta toivottavasti likka tykkäisi. :)
Kaveri osti juuri siskonsa pojalle tällaisen automaton. Tuli jotenkin heti tyytyväinen olo, että näitä edelleen on ja lapset tykkäävät :D

$T2eC16VHJG!E9nm3p3guBQ9LL0LJhg~~60_35.webp

Olen melkein kateellinen. Mulla olisi tässä työpisteellä yksi pikkuautokin valmiina, joka on vielä ajan hermolla oleva hybridi, BMW i8.

Back
Ylös Bottom