Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jumalauta naiset osaa olla vaikeita, onneksi ei joudu työskentelemään niiden kanssa... Miten miehet on nii pal helpompia.

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Ai luoja et meinasin kuolla nauruun!!

Tulipahan vaan mieleen kaikki ne miehet jotka on ollut vähän vaikeita, eli siis jokainen mies kenen kanssa ollut jossain kontaktissa, ikinä..

Minun mielestä taas kaikki naiset joiden kanssa olen ollut ikinä missään kontaktissa ovat olleet kamalan helppoja. Tai onhan tässä vielä sekin vaihtoehto että me molemmat ollaan erehdytty?

^^Kyllä, se oli erityisen vaikea katsekontakti.

Voinee tosin johtua siitäkin että olen ollut kaljapäissäni ja oma katseen kohdistaminen oli haastavaa.

Minulle ei tule nyt mieleen erityisen haastavia katsekontakteja menneisyydestäni.. No ehkä yksi, se liittyy poikavuosiin ja masturbointiin ja yllätetyksi tulemiseen. Nyt kaduttaa kun oikein kaivamalla kaivoin tuon muiston esiin, olin jo onnistunut sen kuoppaamaan jonnekin syvälle sieluun. Siinä tilanteessa ei ollut mitään ylvästä. Ei minulle, ei isoisälleni eikä välillisesti myöskään Me Naiset -lehden toimitukselle.

Hitto, äsken väsytti, nyt ei oikee enää :(

Mikäs tässä on musiikkia kuunnellessa ja chillaillessa. Huomenna pitää vasta heräillä 11:n aikaan tai 11:30. :D Ei mitään pakollista huomenna, paitsi sali nyt, muttei muuta. :)

Moi söpöliinit!

Mahtava video ilmaston lämpenemisestä:

Varsinkin nuo ryhmäterapia kohtaukset on täydellistä viihdettä :D Ei helvetti mitä rääpäleitä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Minulle ei tule nyt mieleen erityisen haastavia katsekontakteja menneisyydestäni.. No ehkä yksi, se liittyy poikavuosiin ja masturbointiin ja yllätetyksi tulemiseen. Nyt kaduttaa kun oikein kaivamalla kaivoin tuon muiston esiin, olin jo onnistunut sen kuoppaamaan jonnekin syvälle sieluun. Siinä tilanteessa ei ollut mitään ylvästä. Ei minulle, ei isoisälleni eikä välillisesti myöskään Me Naiset -lehden toimitukselle.
whoa-face-40927450423.webp

Sehän ois jo keskiviikko, mä kyl joudun menee näin vapaa-päivänä käväseen taas koululla joten eipä tässä muuta kun pitäis lähtee käppäilee bussipysäkille jo 7 aikoihin.

Ei juma kai sitä pitäis lähtee..

Back
Ylös Bottom