Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Täs ois Siikkerille lauantain kikkelijatsit, kun se ihan varmasti on kaipaillut mun linkkaamia biisejä vaikkei sitä myönnäkkään.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sitä mää vaa ihimettelen, että mistä ne keksi repästä Volbeattiin Anthraxin kitaristin. Sitähän pitää jatkaa ihmettelyä sitten kesällä Qstockissa :rock:

Pum pum pum pum pumpututupum, ding ding ding. Tää Roomeo vuotaapi verta mutta sie et kato vaan näje sitä vuotua. Ei se oo mithään sen kummempaa ku vaan ihan persetuntumaa, mitä tämäki vanha koira potkasi ylöskäsin. Emmie kato ossaa laulaa mittään rakhauslauluja tolokullisesti. Noh, mie en kait oo enhään niin pähevä kunti niinku mie ennen olin mutta sikiö, ei se ole mikhän, sehän oon vaan mie ite.

Emmie jaksa enempää suomentaa. Tympäsee.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
En vissii koskaan osaa tulla ajoissa himaan, aina kello menee vklp yli 12 kävin tänää moikkaa parii vanhaa kaveria ja sen jälkeen piti mennä piipahtaa nopeesti muutaman muun kaverin kanssa olin jo yheltätoista sillee et
"juu kaippa mää tästä lähen kotia kohti"
Kaveri: "No äläs nyt vielä"
Minä "no kai mä sit viel hetken oon"

juu hetken :D no ens viikonloppu on enimmäkseen kotona lorvailua :D joskus ihan mukavaa silleenkin, toisaalta ne koti vklp suunitelmatkin pariin otteeseen kussut :face:

on kyl harvinaisen tyhmää olla ainoo selvinpäin ja väsynyt, ku muut on bile meininki päällä ja kännis :D

E: ja ihan saamarin nälkä, mut ei viitti mennä enää tähän aikaa keittiöön meluamaan.

Back
Ylös Bottom