Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos ei osaa Vain elämäässä nähdä muuta kuin pintaa, vika on jossain muualla kuin ohjelmassa. Loistavaa ja usein oivaltavaa musiikkia.

Presidentin juhlat nyt on vain kansallinen instituutio. Joka kerta mietin, miksi sitä katson, mutta silti aina katson. Oon toki nähnyt siellä tuttujakin joskus.

Jos ei osaa Vain elämäässä nähdä muuta kuin pintaa, vika on jossain muualla kuin ohjelmassa. Loistavaa ja usein oivaltavaa musiikkia.

Presidentin juhlat nyt on vain kansallinen instituutio. Joka kerta mietin, miksi sitä katson, mutta silti aina katson. Oon toki nähnyt siellä tuttujakin joskus.

Mun mielestä syvyysnäössä on jotain vikaa jos omaa uraansa promoamassa olevien ahneiden muusikkojen kyyneleet ja muu vastaava ihana aito herkistely ja henkisyys menee läpi....

Mä puhuin musiikista :)

ihan ok artisteja toki :) näin vaan jonku mainoksen ja hehkutusta jonku kyynelistä ni jätin sitte katsomatta :)

edit. ihan vaan siks että ihmisillä oikeitaki kyyneleitä ja harvaa kiinnostaa auttaa lähimmäisiään tai edes läheisiään mutta sohvalla helppo myötäelää jonku pinnallisen julkimon nyyhkimisii telkus, Vain Elämää tai Salkkareita tai muuta roskaa porukka fiilistelee, oksettava ilmiö

ihan ok artisteja toki :) näin vaan jonku mainoksen ja hehkutusta jonku kyynelistä ni jätin sitte katsomatta :)

edit. ihan vaan siks että ihmisillä oikeitaki kyyneleitä ja harvaa kiinnostaa auttaa lähimmäisiään tai edes läheisiään mutta sohvalla helppo myötäelää jonku pinnallisen julkimon nyyhkimisii telkus, Vain Elämää tai Salkkareita tai muuta roskaa porukka fiilistelee, oksettava ilmiö

Ihan tavallisia ihmisiä ne julkimotkin on, ja sattuupa olemaan juuri ne heidän kipeimmät, onnellisimmat ja vaikeimmat hetkensä siinä musiikissa. Ihmekös tuo jos kerrankin jonkun toisen tulkitsemana kuulee ja tulee tunteet pintaan? Jos jotakuta ei kiinnosta läheistensä hyvinvointi, niin tuskin vitutusta siitä asiasta kannattaa telkkariohjelmiin purkaa?

...vaikka enpä katsonut tätä kautta itsekään viittä minuuttia kauempaa

Mää kyllä tykkään näistä juhlista. Kerranki jotain muuta ku kättelyä ja tanssimista ahtaissa tiloissa.

Ja Santtu-Matias Rouvali... :kuola:

Uutisista tuli mieleen...

Hyvää itsenäisyyspäivää! :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom