Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jätin poloisen yksin kotiin, nyt istunkin jo soittoruokakaravintolassa.
Hirviö! Vie nyt sit ees aamuyöstä sille grilliltä kepanttia ja hönkäile vasten kaulaa kuinka paljon sitä rakastat.

Johtunee sairaasta makuaististani, mutta tein helevetin hyviä rahkapullia, vaikka sokerin sijaan käytin steviaa. Ei olis lapsena uskonut, kuinka kivaa nyt on.

Viimeisen 5 päivän aikana 5 kpl BJJ ja 1 kpl lukkopainireenejä... Alkaa olla puhti pois. Jos huomenna jotain mitäänsanomatonta kevyttä salipumppailua palauttavaksi. Äkkiseltää laskettuna 17 mustelmaa ja 1 musta silmä saatu aikaan. Hyvä viikko selvästi.

Viimeisen 5 päivän aikana 5 kpl BJJ ja 1 kpl lukkopainireenejä... Alkaa olla puhti pois. Jos huomenna jotain mitäänsanomatonta kevyttä salipumppailua palauttavaksi. Äkkiseltää laskettuna 17 mustelmaa ja 1 musta silmä saatu aikaan. Hyvä viikko selvästi.

...kyl kaksikymppisenä moiset pitääkin vielä jaksaa, sen kummemmin kehumatta.

Minen jaksa enää laskea näitä mustelmia, turha laskee kun niitä on koko ajan kuitenkin ja se vähän niinku "kuuluu asiaan". Mulla toi nenä on se, joka jää aina joka paikkaan väliin. Ei se mielestäni nyt NIIN iso ole, mutta kai mä sitten olen nenä edellä menossa jokaiseen halaukseen.

Tänään on kyllä semmonen olo, että jos oisin enemmänkin tinaukseen taipuvainen ihminen, niin vetäisin pään täyteen, oksentaisin kylpyammeen täyteen ja sammuisin kengät jalassa sänkyyn. Lähtemättä edes kotoa minnekään. Kupoli ihan jumissa, hyvän satsin paskaa tämä viikko lastannut kyllä meikäläisen päälle. Pieniä asioita ja yks isompi episodi, niin pikkasen tuntuis, että hermoa kiristää. Minä niiiiiiin toivon, että naapureiden ydinsota ei syty tänä yönä. En millään jaksaisi soitella sinipaitasia paikalle ja taitaa olla liian itsetuhoista mennä ite sinne oven taa vaatimaan hiljaisuutta. Fuck this shit. Minä meen nukkumaan. Elekää herättäkö kiukkupyllyistä Kairaa.

Vittuku väskää. Toivottavast tänään pääsis taas hiukan aikasemmin nuq.

Voi vitun vittu. Hävisin sit sen takia kun vastustajalle sattui "supermolari". 33 vetoa joista puolet sivuttaisliikkeistä, läpiajoista ja kuljetuksista maalille. Mut kun ei mene ni ei mene, jos kone päättää että nyt ei tule maalia niin minkäs teet. Sitten kävi vielä dimitri vetämässä tolpan kautta maaliin. 1-2 dimitrille. Laukaukset 33-6.

Voi vitun vittu. Hävisin sit sen takia kun vastustajalle sattui "supermolari". 33 vetoa joista puolet sivuttaisliikkeistä, läpiajoista ja kuljetuksista maalille. Mut kun ei mene ni ei mene, jos kone päättää että nyt ei tule maalia niin minkäs teet. Sitten kävi vielä dimitri vetämässä tolpan kautta maaliin. 1-2 dimitrille. Laukaukset 33-6.

NHL-pelit kyllä kaipaisi oikein kunnon muokkausta. Ei niillä vaan ole mitään tekemistä jääkiekon kanssa. Jotenkin niistä pitäisi saada realistisempia. Tosin ihan sama, kun eivät enää PC:lle niitä tee.

vitun bodarit
vedin teille tälläsen biisin: olkaa hyvät
[video=youtube_share;gmG08RTIgAk]http://youtu.be/gmG08RTIgAk[/video]
vähä kännis ja läpäl jne blablablaaaa

Saanks mä ny satsilta? Siis tykkäystä? Siis mitä vittua te luulitte???

Tänään Daiinan keittiössä valmistuu itsenäisyyspäivän kunniaksi karjalanpaistia kera puolukkahillo & perunavihannekset.

Enpä muista koska olisin viimeeksi nukkunut 11 tunnin yöunet ja vieläpä hyvälaatuiset semmoiset. Kylläpä teki gutaa.

Kairalla suosittelen viiniä. Ei tartte vetää edes päätä täyteen ja oksentaa kylpyammeeseen. Jo pari lasillista tekee maailmasta paljon paremman paikan.

Johnny on kyllä hassu setä. Ei kuitenkaa läheskää yhtä hassu ku iso M. Mitenkä ristus tommonen humoristi voi olla sinkku?

Back
Ylös Bottom