Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jammu-setää ei kyllä ole enää olemassa ja minusta on muutenkin aika pipiä, että joku nainen haluaisi päästä silittelemään sitä.

Mä myin mun jammun syksyllä *snif*

- - - Updated - - -

No ei ole, avatar on kyllä aika kauhea.

Hah, kysyin yhtä kaveria juoksemaan huomisaamuna, se vastasi vaan 'Ei. :)'
:D Lähteekö joku juoksemaan?

Ei kehtais, se on rumaa kun kunnon punttikuurin jäliltä yrittää juosta. Pitäs ottaa ainakin defibrillaattori reppuun mukaan.

On
image-2411613546.webp

Jammu = Yamaha = joku soitin? Soitaksää pianoo? Klarinettia?

Mää puhun mun Jytäjammu-moposta. Mutta oon mä klarinettia soittanut. :D

Onko sulla tuommonen Jammu?

Mun Jammu on XS2-mallia tuo kuvan mopo taitaa olla XS1.

Jammu-setää ei kyllä ole enää olemassa ja minusta on muutenkin aika pipiä, että joku nainen haluaisi päästä silittelemään sitä.

Niin, on tätä mun mielenterveyttä ennenki kyseenalaistettu.

Katselin muksujen kanssa aamulla pikkukakkosta ja siellä tuli se muovailuvahapoika, jonka jälkeen onnitellaan nimipäivistä ko. päivän henkilöitä. Se poika siinä sekotti kaikenvärisiä muovailuvahoja palloksi, ja siitähän tuli ruskea. Sitten mun mieli kirkastui. Kahvikin meinasi jäädä juomatta.

Oon jo vuosia miettinyt, että mihin kaikki värit katoo mahassa, koska vaikka miten värikästä ruokaa syöt, niin paska on aina (pääsääntöisesti) ruskeaa. EIHÄN NE VÄRIT KATOA MIHINKÄÄN, VAAN NE SULAUTUU YHDEKSI --> RUSKEA!!

Jos puhutaan elämän suurista kysymyksistä, niin nyt ainakin mulla on rauha. Ihan näin siis off-topicina, ketjulle uskollisena.

Mäpä tiedän mitä se on. Se on J3pan keittämää kahvia. Mun keittämä kahvi samoista ainesosista maistuu erilaiselta.

Mäpä tiedän mitä se on. Se on J3pan keittämää kahvia. Mun keittämä kahvi samoista ainesosista maistuu erilaiselta.
Sitä kissanpaska kahviahan ne rikkaat juo ja väittävät vielä hyväksi, siinä nähdään mitä se raha ihmismielellä tekee. :lol2:

Ei.

Vaahtiskarkki on hirveen vaativainen. Olisko tää paree hymiö tai avatar?

katso liitettä 108948

Ota siitä itelles vaimo

Joo, toi olis parempi:D Aivan ihanan kamala:D:D

Mutta mitä täällä taas tapahtuu, mitä teillä on ollut kahvin seassa/sijasta aamulla??? En mä etsi tällä hetkellä vaimoa kun mulla on jo se mies. Esitin vain mielestäni melko objektiivisen kohteliaan huomion, kun nyt otetaan huomioon että vokotin mielestä mun jutut on 9-vuotiaan tasolla jne.

e. sitäpaitsi vokotista tulis huono vaimo, se ei ole yhtään feminiininen.

Back
Ylös Bottom