Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jassåå. Huomenta vaan. Tänään onkin äärimmäisen lyhyt päivä, mikä on hienoa. Eikä pitäisi olla mitään ylläri-iltavuorojakaan. Perin silmäpussinen olo, syytän naapuripariskuntaa, jonka olisi pitänyt erota jo aikapäiviä sitten. Vaihtoehtoisesti olisivat voineet alunperinkin pysyä toisistaan kaukana. Ois helpompaa meille kaikille.

No hei, ei jää ainakaan kiinni siitä etteivät olisi yrittäneet. Tai tiedä vaikka ne tykkäisivät siitä riehumisesta. Nykyään kaikki on mahdollista.

e. Tietysti tuossa tapauksessa olisi suotavaa asua metsän keskellä omassa mökissä.

Jassåå. Huomenta vaan. Tänään onkin äärimmäisen lyhyt päivä, mikä on hienoa. Eikä pitäisi olla mitään ylläri-iltavuorojakaan. Perin silmäpussinen olo, syytän naapuripariskuntaa, jonka olisi pitänyt erota jo aikapäiviä sitten. Vaihtoehtoisesti olisivat voineet alunperinkin pysyä toisistaan kaukana. Ois helpompaa meille kaikille.
Otan osaa. Toi on niin perseestä. Nämä mun naapurit on harvinaisen sopuisia, yks riita on tainnu seinien läpi kuulua. Meteliä aiheuttavat lähinnä pari lasta joilla on menossa joku kehitysvaihe mihin kuuluu infernaalinen kiljuminen.

Onnittelut lyhyestä päivästä! Täällä vedetään se normi päivä :D

Huomenta.

Tänään pääsee pitkästä aikaa tekemään oikeita töitä, kun keskipäivän aikaan loppuu tämän viikon palaveriputki. Vihdoin jotain tuottavampaa hommaa.

Enemmän sinua alkaa vituttaa kun se lipsahtaa sovintoseksin puolelle.

Tampereella asuessa minun alakerrassa asui joku etniseen vähemmistöön kuuluva pariskunta. Ilmeisesti nainen oli huonokuuloinen, koska mies otti välillä asiakseen huutaa tälle naiselle puoli tuntia putkeen iltaisin. Kunnioittivat tosin hiljaisuusaikaa, niin ei minun elämäni paljoa muuttunut.

No hei, ei jää ainakaan kiinni siitä etteivät olisi yrittäneet. Tai tiedä vaikka ne tykkäisivät siitä riehumisesta. Nykyään kaikki on mahdollista.

e. Tietysti tuossa tapauksessa olisi suotavaa asua metsän keskellä omassa mökissä.

Olen oppinut että on ihmisiä, jotka kommunikoivat huutamalla ja räyhäämällä. Tuo tavaroiden heittely seiniin, itkupotkuhuutaminen ja muu mesoaminen vituttaa minua, joka yritän nukkua seinän toisella puolella... Kerran oon soittanut poliisit kun alko vaikuttaa siltä, että kohta joku saa turpaansa siellä.

Kride, ei mua se sovintoseksi haittaa. Sitä uikutusta kestää pari minuuttia ja sit se on ohi. Huutamista voi jatkua sen pari tuntia ja se tapahtuu yleensä puolen yön maissa tai vaihtoehtoisesti aamukolmen ja -viiden välillä.

Huomenta.

Tänään pääsee pitkästä aikaa tekemään oikeita töitä, kun keskipäivän aikaan loppuu tämän viikon palaveriputki. Vihdoin jotain tuottavampaa hommaa.

Palaverit on kyl syöpä, 3 duunipäivää ja 14h eri palavereissa :face:. Tänään tosiaan jos sais koko viikon duunit hoidettua:hyper:

- - - Updated - - -

Mahdollisesti viimeiset varsinaiset luennot ennen valmistumista takana. Enää ois tenttejä ja oppari. Keväällä tietty voi iskeä vielä joku väliaikainen hulluus ja haluan lisää kursseja ottaa :D

Usko tai älä, mutta sen opparin valmiiksi saaminen (alasta riippumatta), keskimäärin kyl vie kaiken sun ajan ja mielenkiinnon keväällä :D. Vaikka oppari ois kuinka helppo tai kuinka pitkällä, niin keväällä sulla tulee sen kans kiire :D

Olen oppinut että on ihmisiä, jotka kommunikoivat huutamalla ja räyhäämällä. Tuo tavaroiden heittely seiniin, itkupotkuhuutaminen ja muu mesoaminen vituttaa minua, joka yritän nukkua seinän toisella puolella... Kerran oon soittanut poliisit kun alko vaikuttaa siltä, että kohta joku saa turpaansa siellä.

Otan osaa. Itse olen niin onnellisessa asemassa, että naapureiden olemassa olon tietää vain siitä että niitä näkee säännöllisesti rappukäytävässä. Mukaviakin vielä, eikä edes kaikki vanhuksia. Hyvää äänieristys huoneistojen välillä on kyllä nannaa.

Palaverit on kyl syöpä, 3 duunipäivää ja 14h eri palavereissa :face:. Tänään tosiaan jos sais koko viikon duunit hoidettua:hyper:

Minä olen tällä viikolla tähän asti istunut keskimäärin 6-7h/wd palavereissa :D Tänään ei mene kuin puolipäivää. Ensi viikolla sitten olisi luvassa 8-10h/wd palavereja, kun menee työreissujen merkeissä useampi päivä. Eipä auta, kun palaverit ovat niitä tehokkaimpia solmupisteitä, vaikka tosiaan välillä kaipaa jotain oikeasti tuottavaakin työtä, jota ei osaa arvostaa ennen kuin sellaista ei ole.

Usko tai älä, mutta sen opparin valmiiksi saaminen (alasta riippumatta), keskimäärin kyl vie kaiken sun ajan ja mielenkiinnon keväällä :D. Vaikka oppari ois kuinka helppo tai kuinka pitkällä, niin keväällä sulla tulee sen kans kiire :D

Ei tule, se on jo mielessä puoliksi valmis jos mennään nykyisen idean mukaan. :D

Tää on mennyt ihan mahdottomaksi tää touhu, mä oon jo monena aamuna tehnyt töitä ennen kasia ja ensimmäisen kahvikupin pohjaa. Selkeästi loman tarpeessa.

Tai tiedä vaikka ne tykkäisivät siitä riehumisesta. Nykyään kaikki on mahdollista.

Varmaankin näin. Vaikeaa ymmärtää, miksi omat yläkerran naapuritkaan olisivat jaksaneet riehua ja rähjätä toisilleen kännissä säännöllisesti ainakin +5 vuotta putkeen, jos se oikeasti olisi niin ikävää elämää kuin sivusta kuultuna vaikuttaa.

Kride, ei mua se sovintoseksi haittaa. Sitä uikutusta kestää pari minuuttia ja sit se on ohi. Huutamista voi jatkua sen pari tuntia ja se tapahtuu yleensä puolen yön maissa tai vaihtoehtoisesti aamukolmen ja -viiden välillä.

Uikutusta :lol2: Siis miten helvetissä niillä on asiaa toisilleen aamukolmen ja -viiden välissä? Kyllä jos minua jonkun naama vituttaa, niin en sille nukkuma-aikaan juttele, vaan pyhitän sen ajan vitutusvapaaksi

Tästä saattaa tulla hyvä päivä.

tumblr_l6f08f2MIp1qzcd3bo1_500.webp

Odotan mielenkiinnolla millä nobody nokittaa.

Aika hienon näköistä kun kaveri neppailee villipetojen kanssa kuin missäkin löytöeläinkeskuksessa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom