Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tai oluen. Sillon tosin aamiaisen voi tilata vasta klo9 jälkeen.

...päivän uutiset; Ukrainassa kansannousu, koska huono hallitus! Thaimaassa kansannousu, koska huono hallitus. Suomessa kansalaiset maksavat tänään jäännösverojensa ensimmäisen osan, yli miljardi euroa€. Hallituksella saunailta.

Olin työpaikan risteilyllä ja siellä juopahtava työkaveri lähti hytistä ja kertoi menevänsä sytyttämään aamiaisen. Ennustan hänelle pitkää ikää!

Huomenta. Perjantai pois töistä ja sinä aikana on näköjään ehtinyt tulla jo pienoinen kiirekin. Olisihan se pitänyt arvata.

Hiustenkasvatusprojekti edennyt siihen vaiheeseen, että saa vielä seuraavat pari viikkoa kulkea ympäriinsä näyttäen erehdyttävästi ylen uutistoimituksen mikrofonin tuulisuojalta.

Hyvin tässä on ehtinyt kavereita nähdä, kun tämmösetkin projektit tulee ilmi pakkista lukiessa. :D

Sen verran paljon töitä itse kullakin taholla, että jätkällä on varmaan rastat kun seuraavan kerran nähdään.

Enpähän lähtenytkään kouluun. Uskottelin itselleni, että tänään voisi tehdä kotona niitä rästissä olevia kouluhommia vähemmäksi. Voi olla että kohta menen kuitekin niitä karkuun kouluun, mutta juodaan nyt nämä kahvit rauhassa.

Hyvin tässä on ehtinyt kavereita nähdä, kun tämmösetkin projektit tulee ilmi pakkista lukiessa. :D

Sen verran paljon töitä itse kullakin taholla, että jätkällä on varmaan rastat kun seuraavan kerran nähdään.

No eipä tämä tietoisesti ole kovin pitkä projekti vielä ollut. Noin pari viikkoa. Noh, on tämä reuhka silti pisimmillään on sitten vuoden 2006.

Lähti juurikin työkiireistä aiheutuneesta gonahtamisesta, jonka seurauksena en jaksanut hiuksia koneella ajella :D

Huomenta :)

Ihan näin pitkään ei pitänyt nukkua, mutta onpahan nyt taas ladattu akkuja. Seuraavaksi vähän aamupalaa ja siitä sitten salille.

Salitreenit takana, rinta ja olkapäät muhennoksena. Vähän kyllä mennyt paikallaan junnaamiseksi viime aikoina. Kuka haluais tehdä uuden juuri minulle personoidun saliohjelman ilmaiseksi?

- - - Updated - - -

Huomenta :)

Ihan näin pitkään ei pitänyt nukkua, mutta onpahan nyt taas ladattu akkuja. Seuraavaksi vähän aamupalaa ja siitä sitten salille.

Kauheeta lojumista, vähän kyllä kritisoin.

Ompas tylsää!

AjankuluDiavel

valeri-sport-girls-ducati-diavel-2.webp

Kauheeta lojumista, vähän kyllä kritisoin.
Ymmärrän ja hyväksyn täysin. Vetoan tosin siihen, että oon viime aikoina koittanu saada vähän elettyäkin pelkän opiskelun sijaan, mutta loppuviimeeks siitäkin on tullu aika paljon pahaa oloa ja/tai pahaa mieltä. Taidan jatkossa keskittyä tohon opiskeluun ja unohtaa muun elämän. Ihmiset (minä mukaan luettuna) nyt kuitenkin on usein ällöttäviä otuksia, joiden kanssa ei kauheasti kannata ollakaan tekemisissä.
Ja tähän heti maininta poikkeustilanteesta: lauantaina ihmiset oli pääsääntöisesti varsin ihania :haart: ja paha olokin ilmeni vasta eilen.

Ja nyt viimein sinne salille. Lojuminen loppuu tämän päivän osalta NYT. Vaikka oonkin hoitanu ihan oikeita ja tärkeitä asioita heräämisen ja tän hetken välisen ajan.

Tuo on kyllä niin totta. Vieläkin on paha mieli siitä kun reilut kymmenen vuotta sitten jouduin armeijassa pitämään ikätoveriani nilkoista kiinni lihaskuntotestissä. Ällöttävää olla tuolla tavalla iholla.

Back
Ylös Bottom