Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ja taas. Räpläsin puhelimella jotain videoita youtubesta ja olin aivan tajunnan rajamailla jo, ihan nukahtamispisteessä. Laitoin luurin pois ja aloin venailemaan unta. Nyt onkin sitten yhtäkkiä pirteämpi olo mitä koko päivänä on ollut. Ei ole ensimmäinen kerta kun käy näin.

Viel kerkiää:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huomenta. Perjantai pois töistä ja sinä aikana on näköjään ehtinyt tulla jo pienoinen kiirekin. Olisihan se pitänyt arvata.

Hiustenkasvatusprojekti edennyt siihen vaiheeseen, että saa vielä seuraavat pari viikkoa kulkea ympäriinsä näyttäen erehdyttävästi ylen uutistoimituksen mikrofonin tuulisuojalta.

Huomenta! :dance:

Tietää myös, että tänään on kiirettä, kun perjantaina oli tullut 2h sisään töistä lähtemisestä noin ~20 sähköpostia. On se mukavaa kun kaivataan.

Hyvää huomenta! :) Ai että miten nukutti hyvin! Pari päivää enää tätä työputkea jäljellä ja sitten saa hetken taas päättää, että huvittaako työt aamulla vai nukkuisko pitkään :D

Tsemppiä ja lisäenergiaa maanantaiaherrukseen itse kullekin! :)

Hyvää huomenta! :) Ai että miten nukutti hyvin! Pari päivää enää tätä työputkea jäljellä ja sitten saa hetken taas päättää, että huvittaako työt aamulla vai nukkuisko pitkään :D

Tsemppiä ja lisäenergiaa maanantaiaherrukseen itse kullekin! :)

Oho. Aika kiva tilanen tuollainen. Tänään olisin ainakin käyttänyt jää nukkumaan -kortin, vaikka hyvin ja pitkään tuli nukuttua ilmankin.

Oho. Aika kiva tilanen tuollainen. Tänään olisin ainakin käyttänyt jää nukkumaan -kortin, vaikka hyvin ja pitkään tuli nukuttua ilmankin.

Eihän noista jää nukkumaan -laiskailusta iske kuin jälkimorkkis ja pahempi väsytys. Hukkaan heitettyä aikaa, sanon minä, vaikken ole mikään aamuihminen.

Mä haluun suklaajoulukalenterin ja veikkauksen joulukalenterin... Mikä joulukuu tää tämmönen on, ku en saa kumpaakaa?! En ihan tajunnu elokuussa tänne lähtiessäni, että moisia asioita saattas kaivata joulukuussa. Tosin eipä niitä silloin olis vielä mistään saanutkaan. Hymph.

Sen verran vesamainen olo oli herätessä että pakko oli suoriutua pienelle aamulenkille ja aamupalaksi ananasta. Naamani on jostain syystä isompi kuin perjantaina.

Mä haluun suklaajoulukalenterin ja veikkauksen joulukalenterin... Mikä joulukuu tää tämmönen on, ku en saa kumpaakaa?! En ihan tajunnu elokuussa tänne lähtiessäni, että moisia asioita saattas kaivata joulukuussa. Tosin eipä niitä silloin olis vielä mistään saanutkaan. Hymph.

Otat joululomiltas kalenterit mukaan ja avaat/rapsutat tammikuussa? :)

Vesa ei nyt mahtunut kuvaan.

full-throttle-daniela-with-the-ducati-diavel-of-129331.webp

Back
Ylös Bottom