Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos se on niin harvinaista että sitä saa vaan jouluna ni aika huonosti menee.

Koskaa en oo jouluna saanu. On se niin harvinaista. Nykyään en kyllä edes haluaisi jouluna. Mieluummin vaan sian persettä. Ja paljo.

Haittaisko miehiä jos sais joka joulu lahjaksi vain piparia?

Haluan myös villasukat.

640x630xgirlsonbikes1.jpg.pagespeed.ic.9wEWce-u58.webp

e: Tökkii täälläkin.

Jos se on niin harvinaista että sitä saa vaan jouluna ni aika huonosti menee.

Lähinnä mietin tässä omaa napaani, koska oon uskomattoman surkea ostamaan lahjoja. Voin siis lohduttautua ajatuksella, että mies ei loukkaantuisi jos saisi lahjaksi vain piparia.

- - - Updated - - -

Haluan myös villasukat.

Onneks oon myös hyvä kutomaan sukkia. Oon ajatellu, että miehet olis paljon vaativampia, mutta hyvä, että oon väärässä :)

- - - Updated - - -

Heti vääristellään sanomisia :(

Naiset on kieroja :P

Mihis päin suuntaat?

Japaniin ja sitten kotiin. Jotenkin käsittämätöntä, että Naritassa välilaskun tekevä lento on paljon halvempi jos sille hyppää Soulista. Suoraan Naritasta kyytiin ja hinta ampaisee ylös. Vähän halvemmalla pääsisi Aeroflotin koneilla tai yli 34h lennot+vaihdot ruljanssilla. En kuitenkaan näe satasta niin isona rahana, että yli tuplaisin matka-aikani tai hyppäisin venäläiseen koneeseen. Niitä tulee uutisten perusteella aivan liian usein alas.

Japaniin ja sitten kotiin. Jotenkin käsittämätöntä, että Naritassa välilaskun tekevä lento on paljon halvempi jos sille hyppää Soulista. Suoraan Naritasta kyytiin ja hinta ampaisee ylös. Vähän halvemmalla pääsisi Aeroflotin koneilla tai yli 34h lennot+vaihdot ruljanssilla. En kuitenkaan näe satasta niin isona rahana, että yli tuplaisin matka-aikani tai hyppäisin venäläiseen koneeseen. Niitä tulee uutisten perusteella aivan liian usein alas.

Älä nyt vielä osta lippuja Suomeen. Tiedä millaisen Sirpan sieltä Japaniasta löydät ;)

Kahvi kelpais :rolleyes:

Mää en oo moneen vuoteen halunnu joululahjoja. Pelkkä syöminen ja rauhottuminen on kivampaa. Ja tietysti pipari, jos sitä on kyseisenä jouluna tarjolla :D

Meinaakko Panda ihan viettää aikaakin Japaniassa?

Kyllä sitä olisi piiskauksen tarpeessa. Penskana joutu ite hakemaan pihakoivusta risun ja sillä sai sitte kuulla kunniansa, oli se noloa.

Cele-täti voi perustaa kunnon piiskauskerhon. Miehet jostain syystä jonottaa massoissa siihen. Kaikki on kuitenki ansainnu sen.

Jos tää päivä lähtis käyntiin tälläsillä :rock:

Ainiin ja Panda: Cool!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pitäiskö tehä matkakertomus tosta huomenna alkavasta skotlannin reissusta...
"Hoi komee linna, nyt juomaa viskiä ja kaljaa"
"Hoi komeita maisemia ja pieniä teitä, nyt juomaa viskiä ja kaljaa"

Jaa viddu mähän taisin tehä sen jo etukätee :O

Back
Ylös Bottom