Olen, kiitos kysymästä. Ja saatanan mukava.Olen kateellinen. Oliko komea ja lihaksikas urho?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen, kiitos kysymästä. Ja saatanan mukava.Olen kateellinen. Oliko komea ja lihaksikas urho?
Keli ei kyllä vois komeempi olla![]()
Olen, kiitos kysymästä. Ja saatanan mukava.
Olen kateellinen. Oliko komea ja lihaksikas urho?
No en halua kehua, kun olen myös perin vaatimaton muiden hyveideni lisäksi. Mutta mainittakoon, että minun jälkeeni moni nainen on siirtynyt mustiin miehiin.Ai saatana sekin vielä. Lasken toivoni sen varaan että penis on naurettavan pieni.
No en halua kehua, kun olen myös perin vaatimaton muiden hyveideni lisäksi. Mutta mainittakoon, että minun jälkeeni moni nainen on siirtynyt mustiin miehiin.
Nuorten miesten syömishäiriöihin liittyy ahmimista ja sairaalloista treenaamista | Yle Uutiset | yle.fi
Ongelman tunnustaminen on askel paranemiseen. Mitä jos ei ole elämässä enään mitään muuta? Jollakinhan se tyhjyys pitää täyttää.
Kohta tulee räntää.
Onneks, kukapa noin hyviä kelejä nyt jaksais..
Mikset ohita sitä rekkaa? Moottoritien ideahan on juuri se ohituskaista. Ei tarvi körötellä rekan peräs. Toista se on pienillä mutkapätkillä, ku ohi ei pääse.
Mikset ohita sitä rekkaa? Moottoritien ideahan on juuri se ohituskaista. Ei tarvi körötellä rekan peräs. Toista se on pienillä mutkapätkillä, ku ohi ei pääse.
Mistä lähtien ne niin hiljaa on motarilla menny? 80-90kmh niillä on vauhtia. Ja 90kmh nopeudella rekat joutuu ajottain ohittaa niitä jotka ei uskalla ajaa todellista nopeutta 100kmh pikkuautoilla kun omat mittarinsa heittää, tai jotka ajaa peräkärryjensä kanssa alle 80kmh...Ihana körrötellä kotio räntäsateessa, motarilla rekan perässä kuuttakymppiä- ah, en malta odottaa :D
Just another day at the office. Kuulemma en saa jäädä pitkäksi aikaa toimistolle, niin kai se on kotiin lähdettävä ja käytettävä energia urheiluun.