Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

-12, ei paha.

5285_357949617644208_1460927132_n.webp

Pakkaset tuli sit sopivasti just kun sain aikaiseksi hommata syys/kevätkengät. :jahas: No kait ne odottaa sit kaapissa ens kevääseen. Hmmph, plussa-asteisissa talvissa ei oo mitään vikaa.

Mä huomaan liian väsymyksen lukiessa siitä, että en enää tajua lukemaani. Ja nyt puhutaan siis kevyestä fiktiosta, ei mistään yleisestä suhteellisuusteoriasta :) Mutta aika usein käy niin, että kirja on niin jännä että uni syrjäytyy.

Sama. Elämänkertakirjoja lukiessa ennen nukkumaanmenoa venähti välillä lopettaminen, kun piti lukea lisää ja lisää. Virheestä oppineena nyt yöpöydällä on kansantalouden kirjallisuutta, ja iltaisella siinä tulee aiemmin vastaan "en jaksa ajatella", ja tulee mentyä ajoissa nukkumaan :dance:

Voihan perhana! Porukoiden passatti ei tietenkään lähde käyntiin tämmösillä pakkasilla, niin jouduin antaa bemmin niiden käyttöön.. Nyt en sitten pääse päivällä salille tai hakemaan disturbin pakettia!

Kuka on kieritelly minun silmäpalleroita korppujauhoissa ja paistanu runsaassa öljyssä?

Ei, en heränny äsken. Olen elänyt näitten mollukoitten kanssa jo useamman tunnin. Friteeratun kanan haju ja muruset paidalla sai minut ajattelemaan vasta nyt.

Voihan perhana! Porukoiden passatti ei tietenkään lähde käyntiin tämmösillä pakkasilla, niin jouduin antaa bemmin niiden käyttöön.. Nyt en sitten pääse päivällä salille tai hakemaan disturbin pakettia!

Haha, porukoilla 3C passatti BMR 125kw koneella tietysti. Ei tosiaan lähde pakkasella käyntiin, ei senkään jälkeen kun oot vaihtanu kaikki suuttimet, egr venttiilin ja korjannu dsg vaihteet. Itse ajan nykyään hondalla. Myös pakkasilla

Nuin vain treenattu selkää ja niitä kaikista rakkaimpia, hauiksia siis. Eventa ja hkujakin oli paikalla. Juoksin matolla 10min, hyi. Treenin loppuun minuutti lihashuoltoa, jumi on voimaa ja putkirulla vihoviimenen keksintö.

Nuin vain treenattu selkää ja niitä kaikista rakkaimpia, hauiksia siis. Eventa ja hkujakin oli paikalla. Juoksin matolla 10min, hyi. Treenin loppuun minuutti lihashuoltoa, jumi on voimaa ja putkirulla vihoviimenen keksintö.

Mä oon kateellinen, jää kunnon salitreenit tänään väliin. Ihan pikkusen vaan kävin pumppailemassa tuossa aamupäivällä. Tuossa ollaan samaa mieltä, jumi = voima.

Mä oon kateellinen, jää kunnon salitreenit tänään väliin. Ihan pikkusen vaan kävin pumppailemassa tuossa aamupäivällä. Tuossa ollaan samaa mieltä, jumi = voima.
Tolla perusteella mä oon ihan sikavoimakas. Yeah right. :jahas:

Sietääkin olla kateellinen, Wilhelm Rommel pääsi kuitenkin treenaamaan hienojen ihmisten seurassa!

Ja minäkin olin siellä

Back
Ylös Bottom