Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä huomaan liian väsymyksen lukiessa siitä, että en enää tajua lukemaani. Ja nyt puhutaan siis kevyestä fiktiosta, ei mistään yleisestä suhteellisuusteoriastaMutta aika usein käy niin, että kirja on niin jännä että uni syrjäytyy.
Voihan perhana! Porukoiden passatti ei tietenkään lähde käyntiin tämmösillä pakkasilla, niin jouduin antaa bemmin niiden käyttöön.. Nyt en sitten pääse päivällä salille tai hakemaan disturbin pakettia!
Erikoinen pakkismiitti, siihen liittyi painojen nostelua :D
Nuin vain treenattu selkää ja niitä kaikista rakkaimpia, hauiksia siis. Eventa ja hkujakin oli paikalla. Juoksin matolla 10min, hyi. Treenin loppuun minuutti lihashuoltoa, jumi on voimaa ja putkirulla vihoviimenen keksintö.
Tolla perusteella mä oon ihan sikavoimakas. Yeah right. :jahas:Mä oon kateellinen, jää kunnon salitreenit tänään väliin. Ihan pikkusen vaan kävin pumppailemassa tuossa aamupäivällä. Tuossa ollaan samaa mieltä, jumi = voima.
Mä oon kateellinen, jää kunnon salitreenit tänään väliin. Ihan pikkusen vaan kävin pumppailemassa tuossa aamupäivällä. Tuossa ollaan samaa mieltä, jumi = voima.