Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

gym-rage.webp

Tää jätkä on tehnyt loitontajakonetta niin paljon että jalat on aina tuossa asennossa.

Mitä lie kukkaa..? Ihan kiva fiilis oli kaukana tästä aamusta, puoli tuntia torkutusta ja sitten väkisin sängystä ylös.. plääh.

Noniin tässähän se selvisi. Kyllä Kaira on yllättävän rento ja hymyilee yllättävän paljon. Lapset ihmeissään, kun Kaira ei kiukustu vaikka mitä tapahtuisi, nauraa vain

Heti tommosia... Tässä nää mun kukkaterapian kukat. Tai siis osa niistä!

Liitteet

• uploadfromtaptalk1385125897806.webp
    uploadfromtaptalk1385125897806.webp
    21 KB · Katsottu: 316
Nyt olis ainakin aikaa reenata bilistä. Vartti mennyt, noin yksitoista tuntia edessä ja varmaan puuhaa alkaa olemaan jostain iltakymmenestä eteenpäin...

Ei nää cittarin kengät oo juuri mistään kotoisin, ei nää montaa kuukautta oo ollut ja nyt reikää pohjassa, voi juma sitä jalkahien määrää ku käveli loskassa ja sukat kastu.

Kahden päivän aikana mulle on soitettu kolmesti, kaksi eri puhelinmyyjää ja mun välittäjä joka kertoi ettei kukaan edelleenkään halua ostaa mun kämppää. Jessus että on rankkaa olla näin suosittu!

Back
Ylös Bottom