Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Reiluu! :D Viittasit muhun, laitoit videon ja ehä mää ees tääl töis voi nähä koko videoo, koska Kiina :D

Pitää kattoo kämpillä myöhemmi millä mua tällä kertaa pilkataa :P

:D Sorii.... Joo no kieltämättä toi video ei imartele naisten toimintaa.. Mies yrittää erittäin asiallisesti luoda yhteyttä, mutta nainen... Noh, sitten näet..

Minkäslainen päivä tästä tulee? Onko se väärin jos ei vastaa yhteenkään puheluun?

- - - Updated - - -

Huomenta vaan. Kukkaterapia alkaa potkia, ollut sellainen "ihan kiva" -fiilis aamuisin. Työvkoloppu edessä, mutta ei juurikaan harmita. Kaikkea sitä... mukavaa perjantaita itse kullekin! :)

Mitä lie kukkaa..? Ihan kiva fiilis oli kaukana tästä aamusta, puoli tuntia torkutusta ja sitten väkisin sängystä ylös.. plääh.

Damn. Pitäs kehitellä joku kuormanpurku & hyllytys-tyyli. 3 viikkoa duunissa kaupassa ollut ja edelleen tuntuu että hyllytyksessä kestää vuos :D

Perjantai.. Marraskuu.. Räpäskää maassa.. Helvetin pimeetä ja istun kämäses toimistos. Oli pakko sepittää runo. Kyllä helpotti, samaan tapaan kuin housuun kuseminen pakkasella.

|Ranta yterin, on lähempänä kuin luuletkaan|
|Kesä kuuma, on kauempana kuin voit kuvitellakkaan|
|Neidon kutsu, on kuin kuiskaus ajatuksissani|
|Ajatus, joka on epätodellisempi kuin luuletkaan|
|Aitoa on, neidon punainen tukka|
|Sen tarkistin, riisuessa sanoi, oot ihana ... mun oma Jukka|
110888.webp

#ahh [©Cheek]

Painoa oli aamulla 97.8kg. Aikamoinen jööti. Noh. Vastahan se oli 101.6 tms :D Pikkuhiljaa jos laihtuis. Alkaa olla rasvaprossa sellanen, että kun huomaa peilikuvasta vähän lihoneensa, on puntariin tullut vähintään 5kg lisää.

Taitaa mennä Hack-hommiksi. Kyykystä ei alaselkä nyt oikein tykkää.

- - - Updated - - -

Loitontajakone on aika hardcore. Tein siinä pakkotoistoja tänään, höhöhö. Nyt sattuu persposkiin.

Loitontajakone ja hardcore samassa lauseessa.. outoa. Loitontajakone ja gay sopii jotenkin paremmin yhteen.

Back
Ylös Bottom