Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä kehitin pohkeille semmosen systeemin, jossa pikkuhiljaa nostetaan työmäärää viikkoa kohti, ja lopussa ne saa lepoa 48h treenien välillä. Josko mentäis yli 50cm ens vuonna, kehtais pidellä lyhyitä housuja. Joka toinen treeni volyymia ja joka toinen voimalla lyhyitä sarjoja. Kuulemma niille pitäis pitkiä tehdä, mutta rikotaan välillä sääntöjä.

Mulla on aina ollu huonot pohkeet, joskus toukokuussa käskettiin tehdä ne jeesuksen kovaa. No tuumasta toimeen, tein niitä kaks kertaa viikossa niin pirulauta kovaa kuin siedän tehdä ja luonnollisesti kipukynnys on noussu koko ajan. Sillä ne alkoi kasvaa. En tiedä mittoja mutta lihaksen muotohan on tärkeämpi.

Viime kuussa aloin tekemään seisten tosihevisti, eli ei mitään toistoja vaan pirusti painoja. Hackissa esim saa hyvin tehtyy, 340kg on nyt sarjapainot, siitä tiputtelen joka sarjassa. Tekee vähän höpöä pohkeille noin jäätävät painot jos on tottunu tekemään seisten hilavitkutinkoneessa (niissähän taitaa tätänykyä olla max 120-140kg).

Goldsilla oli aikoinaan 450 kilon pakka.. Semmosia ei taida enää olla missään.

47,5cm näemmä, hommaa on siis vielä.
katso liitettä 108396

Onko kohtuullista pyytää työnantajalta lisää liksaa jos on joutunut työskentelemään jo useita päiviä niin että ei ole ehtinyt juurikaan jauhamaan paskaa pakkiksella? Minusta on.

Miten te edes jaksatte treenata pohkeita? Itse olen tehnyt pohkeita viimeksi vuonna 2008 tai 2007.

Joutuu treenaan, ei ne mulla kasva itekseen. Joillaki on hervottomat pohkeet treenaamatta..

Pitäähän pohkeita reenata. Sit voi salilla aina peilin ohi kävellessä huomaamatta pikkaisen jännittää pohjetta. Sama juttu ojentajan kanssa.

muoks. tässä vielä ruotsalainen näkkileipätanssi:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Miten te edes jaksatte treenata pohkeita? Itse olen tehnyt pohkeita viimeksi vuonna 2008 tai 2007.
No jos haluaa sitä jotenkin perustella, niin tukee vahvat pohjelihakset polvia ja nilkkoja kai jonkin verran. Mutta eihän siitä mitään käytännön hyötyä varmaankaan ole. Mä vaan pidän siitä. Mä treenaan myös forkkuja erikseen, koska pidän siitä. En treenaa judoa, koska en pidä siitä.

Mä oon aika yksinkertainen mies ja pidän yksinkertaisista asioista. Esimerkiksi shampoo. Mä suosin Dobbel Duschia, koska niitä on kahta erilaista. Toisessa lukee Fresh, jota käytetään kotona, ja toisessa lukee Sport, jota luonnollisesti käytetään salilla. Ja yhteen ainoaan purkkiin saksalaiset on ängenny ihmeaineen, jolla voi pestä sekä ruumiin että tukan. Helppoa, yksinkertaista ja loogista.

No jos haluaa sitä jotenkin perustella, niin tukee vahvat pohjelihakset polvia ja nilkkoja kai jonkin verran. Mutta eihän siitä mitään käytännön hyötyä varmaankaan ole. Mä vaan pidän siitä. Mä treenaan myös forkkuja erikseen, koska pidän siitä. En treenaa judoa, koska en pidä siitä.

Mä oon aika yksinkertainen mies ja pidän yksinkertaisista asioista. Esimerkiksi shampoo. Mä suosin Dobbel Duschia, koska niitä on kahta erilaista. Toisessa lukee Fresh, jota käytetään kotona, ja toisessa lukee Sport, jota luonnollisesti käytetään salilla. Ja yhteen ainoaan purkkiin saksalaiset on ängenny ihmeaineen, jolla voi pestä sekä ruumiin että tukan. Helppoa, yksinkertaista ja loogista.

Tämä. Olin miesten parturissa, siellä neiti vakavissaan ehdotti että laitetaanko tämmöinen hoitoaine tänne tukkaan, kuusi euroa olisi maksanut se löräys. Kerroin että saan sillä rahalla Lidlistä puolitoista litraa aivan käyttökelpoista ainetta tukkaan laitettavaksi, ei kiitos laiteta.

Ihminen tulee rankan päivän jälkeen, alkaessaan valmistautua vielä rankempaan iltaan, tänne ja mistä täällä puhutaan? Jostain treenaamisesta! Kerätkääs pojat ittenne ja länkyttäkää välillä turhanpäiväsiä. Okei, pesuainekeskustelu on hyvä alku. Voisitteko jatkaa samalla tiellä?

Tai ihan sama. Tykkään mä teistä joka tapauksessa :)

Dobbel Duschia
Opit kerrasta! :thumbs:

Ihminen tulee rankan päivän jälkeen, alkaessaan valmistautua vielä rankempaan iltaan, tänne ja mistä täällä puhutaan? Jostain treenaamisesta! Kerätkääs pojat ittenne ja länkyttäkää välillä turhanpäiväsiä.

Mikä ristus on turhanpäiväsempää, ku joku kuntosalireeni? Aikaa tappaakseni mä ainaki sielä käyn. Enkä oo tehny pohkeita 20vuoteen. Mulla ottaa kyykky riittävästi pohkeisiin.

Mikä ristus on turhanpäiväsempää, ku joku kuntosalireeni? Aikaa tappaakseni mä ainaki sielä käyn. Enkä oo tehny pohkeita 20vuoteen.
I see your point... Ehkä tässä on vaan se, että se kuitenkin kytkeytyy kiinteästi tämän forumin luonteeseen ja aiheesta on paljon muitakin ketjuja. Toisaalta paljon on ketjuja myös sille muulle jutustelulle. Myönnän olleeni tässä asiassa väärässä. Ehkä vaan tunsin piston sydämessäni, kun tein tänään tosi vähän pohkeita ja koin siksi tarpeelliseks marista aiheenvalinnasta vaikka vika on yksin minussa.
Yritän parantaa tapani ja olla jatkossa parempi ihminen. :piis: & :haart:

Mikäs siinä on kun hyvinnukutun yön jälkeen aamulla luulin hetken olevani ihminen mutta tämä päivä on taas muuttanut kaiken. Haluan työn jossa ei tarvitse tavata yhtäkään ihmistä tai puhua kenellekään. Eikä tehdä mitään.

Treenaaminen on niin itsestäänselvää ettei siitä jaksa tosiaan aina puhua.

Ei mulla oo oikeen aiheita, koira sai batman viitan.

katso liitettä 108397

Mikäs siinä on kun hyvinnukutun yön jälkeen aamulla luulin hetken olevani ihminen mutta tämä päivä on taas muuttanut kaiken. Haluan työn jossa ei tarvitse tavata yhtäkään ihmistä tai puhua kenellekään. Eikä tehdä mitään.
Mulle kans! Ei tarttis ees olla täyspäivänen, osa-aikainenkin sopis ihan mainiosti.

Voihan ihanuus! :) :haart:

Mä lähden nyt kotiin. Olisko pieni tauko olkkarin matolla ennen salia? Taitaa olla, Topi tai Vesku soimaan ja silmät kiinni puoleksi tunniksi.

- - - Updated - - -

Mulle kans! Ei tarttis ees olla täyspäivänen, osa-aikainenkin sopis ihan mainiosti.

Voihan ihanuus! :) :haart:

Hyvä idea, osa-aikainen ehdottomasti. Ja vuorotteluvapaa ja opettajan kesäloma.

Ohhoh, kylläpä aika rientää. Miespuolinen kämppis leikkas mun tukan ja autto vielä värjäyksessäkin :D Naispuolista en ees pyytäny apuun...

Mutta juu, kello puol ykstoist et kai se on maate mentävä.

Öitä :)

Back
Ylös Bottom