Olen eri mieltä. T. TumudeArjalainen ei koskaan mene pois muodista.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen eri mieltä. T. TumudeArjalainen ei koskaan mene pois muodista.
Mää ymmärrän, että joku pitää pyssyistä. On jopa intohimoinen. Mutta kuka viittii kattoa tollasta amerikkalaista roskaa? Jenkit on niin uskomattoman typeriä joissain asioissa, yksi niistä on viihde. Toinen on se, että kaikki pitää vetää överiksi, oli kyseessä sitten tractor pulling tai kutominen mutta jotenkin ne onnistuu tekemään siitä extremeä ja terselöimään kaiken.
1:30.... Sweet.
$800.00 US/per day double occupancy (4 day max billing).
M-16 full auto rental: $25.00/day .ammo: 100 rounds of 5.56 armor piercing ammo at $15.95.
Ak-47 assault riffle rental: No charge. ammo: 100 rounds of 7.62 com block ball ammo at $14.95.
Barrett M-107 .50 cal sniper riffle rental: $55.00/day. ammo: 25 rounds 50 cal armor piercing at $9.95.
RPG rental: $75/day. ammo: 3 standard loads at $200.
Mounted Mini-Gun $450.00 per 30 seconds of sustained fire.
Crew members can double as spotters for $30.00 per hour (spotting scope included).
"Everyone gets use of free complimentary night vision equipment and coffee and snacks on the top deck from 7pm-6am."
Meals are not included.
Mjoo, uskoisko tuota kukaan. Naapuri oli kyllä hengenvaarassa, kun otti vähän kierroksia nivelakselista ysärillä. Ja muutama muukin onnettomuus on matkan varrella sattunut, vakuutusyhtiön mies oli kieltänyt sitä istumasta kiikkustuolissa kun se voi olla liian vaarallista.Älä nyt oo tommonen. Ois se komiaa, kun sinäkin voisit kertoa olevasi jatkuvassa hengenvaarassa joka kerta kun istut Valmetissa :D
Edit. Tämä siis Wilhelmille...
No pojat tykkää, kun niitä kauniit naiset pikkasen ruopii.Missähän mun kynssakset on... tämmösillä kiipimillä ei oo mittää asiaa nujuamaan.
Pärjääminen on tässä kohtaa aika suhteellista. Viime keväänä meni n. 2,5 kuukautta keskimäärin 5,5h/yö unilla. Vain satunnaisia 7 tunnin öitä. Siitä toipuminen otti kyllä sit oman aikansa.Mä en tajua miten porukka voi pärjätä 4 - 5 tunnin unien kanssa. Mulla leviäis kasetti alle viikossa noilla unilla.
Olen eri mieltä. T. Tumude
..Jenkit on niin uskomattoman typeriä joissain asioissa...
Joku robottikaivuri, josta lähtee kaksi letkua. Toinen letku kuljettaa maata pinnalle, ja toinen letku kuljettaa jätteitä pinnan alle.Niinkuin se jenkkiläinen mimmi, joka mietti tsekkiläisen maisemoidun entisen kaatopaikan päällä, että miten ihmeessä tsekit ovat osanneet viedä jätteet tuonne maan alle.
Mä en tajua miten porukka voi pärjätä 4 - 5 tunnin unien kanssa. Mulla leviäis kasetti alle viikossa noilla unilla.
Aika samperin kostea ilma ulkona. :jahas: Sais sitä luntaki jo tulla! Valaisisi vähän ulkona ku tuntuu, että nyt pimeys tulee jo kahden aikaan iltapäivällä. :DPRH - Yksityinen elinkeinonharjoittajaOlispa toiminimi. Sais töitä huonossakin taloustilanteessa helpommin.