Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En kyllä taas tietäisi, itkisikö vai nauraisiko tälle ruoansulatusjärjestelmälleen. Olen käynyt viimeksi tiistaina paskalla. Kuitenkin tulee napautettua sellanen 2500kcal/päivä naamariin ja kuituakin tulee sellanen 40g/päivä, vettä ehkä n. 5litraa/päivä. Jos ei huomenna paska lennä, niin ei se sitten lennä kyllä koskaan. Nimim. Vetelin tässä illalla levyn domino-marabouta, n.200g paskoja pipareita ja 200g hapankorppuja oivariinilla höystettynä. Ei mua edes turvota tai ummeta erityisemmin. Ehkä käyn unissani nykyään paskalla.

Ehkäpä syöt liikaa kuitua. Juotko kahvia?

Siihen voi muuten kuolla.

No ei ole terve merkki kyllä. En tiedä johtuuko toimimattomuus siitä, että on vituttanut koko viikon. Vitutuksen syyksi en ole vielä keksinyt muuta kuin sen, että ei vituta.

Oon syönyt koko viikon periaatteessa näin:

Aamupala
80g nallen kuitupuuroa
10g vehnäleseitä
10g pellavansiemenrouhetta
200g raejuustoa
5g kylmäpuristettua kookosöljyä
2 kpl riisikakkuja
Aspartaami-mehukeittoa
1-5kuppia vihreää teetä
1l vettä
0-2kuppia kahvia
+b,c,d,mankku, sinkki, monivitamiini + 3x omega-3

Lounas
80g riisiä
100g kanaa
7g öljyä paistamiseen
150g jäävuorisalaattia
100g tomaattia
100g kurkkua

Välipala
150g lohta

Päivällinen
150g kanaa
100g riisiä
7g öljyä paistamiseen
150g jäävuorta
100g tomaattia
100g kurkkua

Iltapala
25g Triple-Pro 85
40g saksanpähkinöitä

Edit. Ja palkkariksi menee 5g glutaa+25g micro wheytä. Treenin aikana 15g aminolastia.

^ Syötin noi ja muut taustatiedot eräänlaiseen aineenvaihduntageneraattoriin ja sen antaman raportin mukaan huomenna aamulla klo 09:20 tukos aukeaa ja tulee n. 7.3 kg paska.

Tsädäm! Huikee miitti! Nyt koht puoliin unille! :) :zzzz:

Oot erehtyny päivästä, nyt on vasta sunnuntai!

Hemmetin Eino. Tuulee niin homona et kattopelli tai ränni resonoi ja pärisee nii helvetisti. Kuuden jälkeen ei oo pystyny nukkuu. Kävin hakee lehden ja tsekkaas repsottaako katto mistää. Onneks on viimevuodet ollu bulkki päällä niin en ollut jorpakossa kun puhalsi

Ilmankos täällä työpaikalla onkin näin hiljaista.

Myrskyt on niin kauan ihan kivoja kun eivät aiheuta tuhoja tai muuten hankaloita normaalia elämää.

Ja lenkkeilyn ja paskantamisen ihanaan maailmaan palatakseni, voin kertoa molempien onnistuneen todella mainiosti. Ei ollut paljon kaduilla ruuhkaa, mitä nyt pari putkasta herätettyä poliisiaseman kohdalla, mutta olipa kyllä huikea lenkki. Enkä edes juossut koko matkaa myötätuuleen, vain puolet. Paskakin lensi lenkin jälkeen vallan mukavasti pönttöön, ei tarvittu pillupuhelimia tai vessaharjoja.

Kyllä taas mieli lepää, kun tietää, että IMP painaa laikka punaisena jopa sunnuntaina.

No oosnyt :D

Samapa tuo periaatteessa on. Tuskinpa sitä olisi mitään järkevää tullut tehtyä, vaikkei töissä olisikaan tänään. Ja helpottaa jonkin verran sitten ensi viikon kiirettä. Tai sitten ei.

No oosnyt :D

Samapa tuo periaatteessa on. Tuskinpa sitä olisi mitään järkevää tullut tehtyä, vaikkei töissä olisikaan tänään. Ja helpottaa jonkin verran sitten ensi viikon kiirettä. Tai sitten ei.

Olen vain kateellinen. Pomo varmaan suorittaisi minulle henkisen teloituksen, jos menisin toimistolle viikonloppuna, niin täytyy aina seuraavan viikon valmistelut tehdä kotona.

Vissiin tuuli vähän tuivertanut. :D

1450956_568968236508335_337499956_n.webp

Back
Ylös Bottom