Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onkohan virhe juoda tähän aikaan kahvit, meinaa vituttaa jos tänään ei tapahdukaan mitään kummempia sit mennä aikasin nukkuu ku ei parempaakaan tekemistä. Noh sen näkee sitte!

Olis kyllä kelvannut illallisseuraksi nainen, jolle kelpaa mustamakkara. Kyllä sitä sen 600g paketin itsekin söi, mutta ei näin täyteen tarttis tulla.

Nyt maistuu kalja pitkästä aikaa! onhan siitä jo 4 viikkoa ku viimeks nappasin.. meinaa turhan noppeesti nousta päähän tosin tauon jälkeen :/

Pitäs tehä koulutehtäviä, mutta jospa joiskin vaan kaljaa. Mä kuitenkaan tällä menolla valmistu ajoissa, niin ihan sama. Tai voisin valmistua, jos viittisin jotain tehä, mutta tää syksy menny taas päin persettä opiskelujen suhteen. Blah.
Jotain vitun jalokivioppia pitäis päntätä... kiinnostaa just niitä kiviäkin.

Olis kyllä kelvannut illallisseuraksi nainen, jolle kelpaa mustamakkara. Kyllä sitä sen 600g paketin itsekin söi, mutta ei näin täyteen tarttis tulla.
Jos syöt ison paketin mustamakkaraa yksiksesi, voisin jopa epäillä, ettet kaipaa naisseuraa vaan jotain miehisempää...

Ekaa kertaa olen pakkiksella tähän aikaa että saa oikein tähän ketjuun kirjottaa. Viikonloppu ja koulutehtäviä pitäis tehä vaikka kuinka ja paljon mutta taidan siirtää myöhemmäksi kuten kaiken muunkin.

Aamu alkaa onnistumisen riemulla, koska jostain syystä herätyskello oli tunnin edellä ja herätti minut klo 08. Ei sinänsä väliä, kai minä 9h unilla pärjään.

Minä heräsin ilman herätyskelloa seittemän jälkeen. Ihan perseestä, kun ei osaa viikonloppunakaan nukkua yli 8 tunnin yöunia. :(

On tuossa minusta etunsakkin. Et riko omaa unirytmiä niin pahasti, kun unet ei mene liian pitkäksi, ja ainakin meikällä sunnuntai-maanantai-yö menee vituiksi jos nukun paljon (10-12h/yö) viikonloppuna.

Ei mene unirytmit vituiksi, kun on töissä viikonloppunakin. Repikää siitä :D

Saapahan ainakin tehdä rauhassa töitä hiljaisessa toimistossa.

Meikäläinen joutuu tyytymään diplomityön tekemiseen. Sinänsä hyvä, ettei tälle viikonlopulle ole mitään rilluttelua, jos saisi tuota eteenpäin selvästi. Edessä on vaan se pahin vaihe, kun meikän diplomityössä on niin paljon asioita, jotka ovat a) tapauskohtaisia b) vaativat pirun kovia pohjatietoja alasta ja laajalta skaalalta suunnittelualoja. Hoen samalla itselleni, että kun tuon saan tehtyä, niin minulla aukeaa reitti alan vähäisen erityisosaajien joukkoon, en minä muuten tuota jaksaisi tehdä :D

Ei mene unirytmit vituiksi, kun on töissä viikonloppunakin. Repikää siitä :D

Saapahan ainakin tehdä rauhassa töitä hiljaisessa toimistossa.
Viikonloppulisät on sen verran kivoja, että en pistäis pahitteeksi, jos välillä sais olla viikonloppunaki töissä. :jahas:

Kai sitä tänä viikonloppuna saa jossain vaiheessa univelkoja kuitattua, kun on neljän päivän viikonloppu. :dance:

Back
Ylös Bottom