Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onko miekka jo tehty ilmastointiteipistä ja talouspaperirullista?

Ei mulla ole miekkaa, olen Lady Meah.. :lol2:

Jos uskaltaudun, voin laittaa myöhemmin vähän kuvamateriaalia asusta, hahah!

Hankin sen Pilailupuodista, miehellä kylläkin ritariasu ja se kuuluisa miekka hankittuna kanssa.. :D

Huomaatko että tunnustuksesi larppaamaan lähdöstä aiheuttaa hyväntahtoista irvistelyä?

Saatan aistia sellaista.... :D Tämä ei tule yllätyksenä! Mutta hei, tää on kyllä jännää, mä oon jopa innoissani..yleensä mut löytäisi perjantaisin ihan muista paikoista. :lol2:

Mielikuvani Meahin larppiasusta:

Ilmastointiteippi%20harmaa.jpg

Mielikuvani Meahin larppiasusta:

Ilmastointiteippi%20harmaa.jpg

Mun työkaveri linkitteli samantyylistä "Meah, onko sulla tän tyylinen asu??"

"You wish!" :D Mä oon kunnollinen neito hei!

Niin hyvää lomaa minulle:)

Joku helvetin insinööri pyöri alkuviikosta täällä tehtaalla iso keltainen kypärä päässä. Vittu mikä säkki.

Samaa mieltä. Kyllä meille on jo koulun ekalta vuodelta asti opetettu, että kuuluu olla valkoinen kypärä, ettei joudu oikeisiin töihin, tai kukaan tule vahingossakaan kysymään mitään.

Joko sitä luovuttais työn teot tältä viikolta. Vielä vähän ois hommia, mutta ei nyt oikein enään jaksais vääntää, kun ei niillä nyt niin kiire kuitenkaan ole.

Back
Ylös Bottom