Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Goooooooood mooooorning, Vietnam! Ja viikon viimeinen työpäivä! Oujee, muthafuckas! Siellähän meinaa vissiin olla vähä viliponen, mutta eihän se mittään haittaa. Melkein tekis mieli mennä bussilla töihin, mutta kun tänään menee työpäivä muutenki pitkäksi niin en jaksa sen jälkeen enää vekslata yleisten kanssa. Autolla siis eli ei mikhän kiire ja kaikessa rauhassa aamuteetä. :)

Mä en kestä enää. Tämä työ tekee musta hermoraunion masentuneen alkoholistin. Vittu mitä paskaa.

Mistäs moinen? Deadlinet painaa päälle ja niitä on liikaa?

Katselin itse tuossa, että 20 sähköpostia tuli töiden jälkeen illalla, niin kyllä taas tietää, että töissä riittää tehtävää.

Viimeyönä sai ajoissa unen ku veti pienen hönön iltapalaksi. Mahtavaa kun ei väsytä töissä! Heräsinkin jo kolmelta, eli tuntia ennen varsinaista herätystä.

Taas näitä aamuja, ei edes vahva kaffe aiheuta säväreitä..tai no paskattaa mutta ei piristä..huomenna onneksi perjantai ja muutama tunti plussia kellokortissa, eli vasta ysiksi töihin ja kolmelta kotiin, mutta vasta huomenna..nyyh...

Taas näitä aamuja, ei edes vahva kaffe aiheuta säväreitä..tai no paskattaa mutta ei piristä..huomenna onneksi perjantai ja muutama tunti plussia kellokortissa, eli vasta ysiksi töihin ja kolmelta kotiin, mutta vasta huomenna..nyyh...

No mutta kyllä kova paskahätäkin pitää hyvin hereillä, musta tuo on ihan ok tilanne.

Kauhavan lentosotakoululaisille kriisiapua...kriisiapua? Mä luulin et ne on..siis...sotilaita...

Entäs sit jos tulee sota ja joku niistä kuolee, pysähtyyks Suomen ilmavoimat? "Ei pysty lentää, ahistaa ku kaveri kuoli"

Sepä se. Arkisin överiä ja vielä viikonloputkin töissä. Täytyy varmaan alkaa suunnittella vaihtoehtoisia toimeentulotapoja.

Onhan se kuitenkin ilo kuulla, että joku tekee osansa Suomen talouden ylläpitämisestä, eikä istu käsiensä päällä.

Olen aikalailla sitä mieltä, että on helvetin hyvä tilanne, jos on työpaikka kun katselee oman alan työttömyystilastoja, joten olen aikalailla tyytyväinen aina töihin lähtiessä. Kun jatkoa tarjottiin, niin ei kahdesti tarvinnut miettiä otanko vastaan. Varsinkin kun tuli tarjous asemaan, jossa en tiedä ketään minun ikäluokassa, vaan vastaavat ovat vähintään 5 vuotta kokoneempia. Olen tosin siinä mielessä onnellisessa tilanteesaa, että parikin firmaa on kysellyt töihin, ja saa jopa valita.

Back
Ylös Bottom