Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä katon Kaljun kiusaksi illalla tuon Vain Elämää ohjelman. Ajattelin kasata vähän jotain hyvää syömistä siihen oheen. Ja juomista.
Viikonloppu alkaa kuitenkin armottomalla käsivarsitreenillä, nyt on sen verran virkeä olo että luulisin saavani puristettua tehoja irti. Eilinen jalkatreenikin oli nappisuoritus.
Perjantaina treenataan show-lihakset pumppiin jos sattuu baariin lähtemään? ;) Friday is leg day!
Eräs kaverini tapasi aina hokea, että kyllä Mersu on autojen auto. Joskus kännipäissäni kuittasin takaisin, että kyllä Volvo on Mersujen Volvo.
Minä ajattelin tehdä tänään illalla ihan saatanan rumaa runkkupenkkiä.
Minä ajattelin tehdä tänään illalla ihan saatanan rumaa runkkupenkkiä.
Oikein. Itse ajattelin mennä lounastauolla tekemään vitun rumia kulmasoutuja liian isoilla painoilla. Tangolla varastetaan jaloista ja käsipainolla heijataan selällä.
p.s. ja tiedän piti pitää lepo, mutta ollaan huomenna pojan kanssa kahdestaan himassa niin mieluummi sit treenaan tänään ja pidän levon huomenna.
Tää on tosi. Ikinä ei oo arveluttanu lähtee tuolla mihinkään, ja ikinä ei oo jättäny välille. Ei pysähtyny edes peuraan. Se elukka lens kyllä hienossa kaaressa suoraan vastapuolen ojaan, hienompi kaari kuin Seppo Rädyllä pisuaarin luona. Treeniki oli tänään vallan mainio, forkut unohtu viimeistellä mutta teen sen vaikka sitte huomenna. Pitää kirjotella uus ohjelma paperille tässä kohtapuoliin.Volvo on autojen kingi. Lujaa aina pääsee mutta volvot kestää
Maailman eniten ajettu auto - 4,5 miljoonaa kilometriä mittarissa - Automerkit.fi
Ja tänään takareidet ja pohkeet. Ei sjmv:tä selkä ei kestä. Mutta pohkeet mä teen jeesuksen suurilla painoilla.
p.s. ja tiedän piti pitää lepo, mutta ollaan huomenna pojan kanssa kahdestaan himassa niin mieluummi sit treenaan tänään ja pidän levon huomenna.
Kannattaa pyytää kirjallisena ja ripustaa kehystettynä työpisteen seinälle. Harvinaista herkkua.