Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Miksi tehdä vain toinen, jos voi tehdä molemmat?

Tiiättekö tarinan äidistä ja tyttärestä jotka perusti antiikkiliikkeen? Firman nimeksi tuli Wanha tavara & Posliini. Ba dum tss.

Mave on niin kova juttu harvoin tehtynä että se antaa niin kovan impulssin mun koko selälle että en tarvi siihen muuta ja ei pysty sen päälle tehä muuta tehokkaasti enää. Tää on mun metodi. Moni sanoo että treenaa enempi, maveta useammin jne ja jaksat tehdä enempi jne. Toki tämän tiedän mutta saanko sillon vastaavaa impulssii enää kohdekudokseen? Vai suojaako lihas itsensä ja ei ota enää kunnon shokkii vastaan? kova treenikunto ei tarkota kovaa lihaskasvua...siinä miettimistä arvon bodimunkit :)

:kippis1:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mökötti on niin rrrrrakastunu että unohtunu prätkäkuvatkin.

Mites tommoset V-Maxit, aika rouheen näköisiä pelejä...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Vaikka viikonloppu olikin mukavan rentouttava eikä työasiat käyneet kai kertaakaan mielessä, näin viime yönä tolkuttoman ahdistavia työpainajaisia. Toivottavasti eivät olleet enneunia. Kohtahan se selviää :D

Huomenta. Eiköhän aloiteta uusi ja aikaansaava viikko.

IMPille varsinkin hyvää työpäivää. Pidä ala kannattavana.

Kiitos samoin. Onneksi tuo alan kannattavana pitäminen ei ole yksin minun harteillani. Parhaani teen, riittää mihin riittää.

Kiitos samoin. Onneksi tuo alan kannattavana pitäminen ei ole yksin minun harteillani. Parhaani teen, riittää mihin riittää.

Näinhän sen pitää olla. Kun on mielestään tehnyt parhaansa, eikä se ole riittänyt, niin voi omatunto puhtaana todeta, ettei ole oma moka.

Neljän päivän vapaiden jälkeen on jopa ihan positiivinen fiilis mennä töihin! What is this madness? Hyväntuulinen maanantai? Jessöör! Ulkona sataa? EI HAITTAA!!! :D

Back
Ylös Bottom