Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ne raiteet voi myös rakentaa katutason yläpuolelle. Taitaa olla helpompaa kuin jo rakennetun alueen alle uusien tunnelien puhkominen.

Pointti taisi olla se, että tunneleissa säiden vaihtelut eivät vaikuttaisi junien kulkemiseen. Ellei tee tunneleita maan päälle.

Tylsiä ideoita teillä. Bensiinin ystävänä ehtotan kokomaan kattavan kahdeksankaistaisen moottoritieverkoston rakentammista. Ja nopeudet ovat tietysti vapaat. Kyllä rupeis ehtimään paikasta toiseen, ku sais posottaa pedaali pohjassa.

Tylsiä ideoita teillä. Bensiinin ystävänä ehtotan kokomaan kattavan kahdeksankaistaisen moottoritieverkoston rakentammista. Ja nopeudet ovat tietysti vapaat. Kyllä rupeis ehtimään paikasta toiseen, ku sais posottaa pedaali pohjassa.

Suomalaisten ajotaidoilla, käytössä olevalla kalustolla ja tienpidolla tuo johtaisi vain ruumishuoneiden ja romuttamoiden ruuhkautumiseen sekä useamman vakuutusyhtiön konkurssiin.

Ajoneuvot pitäis katsastuksen yhteydessä luokitella, ja rakentaa useita motareita eri luokan autoille/prätkille. Siten hitaat paskat ajais keskenään ja nopeat keskenään. Karavaanarit ja rekat olis alinta luokkaa, ja mopoautoista tehtäisiin laittomia.

Ne raiteet voi myös rakentaa katutason yläpuolelle. Taitaa olla helpompaa kuin jo rakennetun alueen alle uusien tunnelien puhkominen.

Jos maa on kallista, niin tuota(kaan) ei haluta tehdä, koska sillon menee mahdollisuus rakentaa taloja ylöspäin. Ja kun maa on kallista, niin rakennetaan ylös ja mahdollisimman kiinni toisiinsa, jolla saadaan tonttiin mahdollisimman iso käyttöaste.

Suomen kiinteistölainsäädäntö on tuossa vain aika rampa, koska se perustuu ajatukselle, että tontin omistaja omistaa myös maan tonttinsa alla, niin sen läpi rakentaminen ei ole ihan simppeli juttu. Jotain puhetta on ollut 3D-kiinteistökartasta, joka tuota helpottaisi.

Suomalaisten ajotaidoilla, käytössä olevalla kalustolla ja tienpidolla tuo johtaisi vain ruumishuoneiden ja romuttamoiden ruuhkautumiseen sekä useamman vakuutusyhtiön konkurssiin.

Tuo olis sitä evoluutiota. Kyllä ajan kuluessa opittais ajmaan niillä motoriteillä.

Nyt on alkoholivarastot täydennetty kahdeksalla yksiköllä karhua. Kysyttiin ärrällä paperit! hohohoho

Nyt syön pitsaa ja alotan juopottelun.

Toki. Ainaki klo22 saakka on hyvin synkkää ja myrskyisää tunnelmaa ku oleilen ihan yksikseen kotona ja kuppiloissa. Klo 22 saattaa tapahtua käänne klubin puolelle siitymisen jälkeen koska sielä on vaara törmätä tuttuihin ja voi joutua, kohteliaisuussyistä, vaihtamaan muutaman sanan. Jos joku murjaisee vitsi, voi pieni naurunremakkakin syntyä.

Varsinkin täälä puukkoalueella täytyy aina olla vähä varuillaan. No, klubilla käy vaan heavy ja rock ään roll kansaa niin sielä on aina turvallista.

Ajoneuvot pitäis katsastuksen yhteydessä luokitella, ja rakentaa useita motareita eri luokan autoille/prätkille. Siten hitaat paskat ajais keskenään ja nopeat keskenään. Karavaanarit ja rekat olis alinta luokkaa, ja mopoautoista tehtäisiin laittomia.

No ei niillä mopoautoilla ole nytkään laillista ajaa motarilla.:)

Ensin mä olin, että en tykkää. Ja sit mä olinkin kuunnellut sitä jo neljä päivää repeatilla.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ensin mä olin, että en tykkää. Ja sit mä olinkin kuunnellut sitä jo neljä päivää repeatilla.

Niin ne hyvät biisit yleensä hiipii sinne korvaan. Ensin esittäytyvät rehvakkaasti, vähän oudoilta vaikuttaen, mutta sitten hiipivät mieleen... Hitaasti kerta kerralta uppoutuen syvemmälle.

Back
Ylös Bottom