Lumi tuli eilen takas, ku tomusokeri kakun pääle. Nätisti alko taas ripottelee...![]()
Täällä etelässä on vaan märkä maa, muttei sada tai mitään. Perus syksy, joka jatkuu marraskuulle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lumi tuli eilen takas, ku tomusokeri kakun pääle. Nätisti alko taas ripottelee...![]()
Täällä etelässä on vaan märkä maa, muttei sada tai mitään. Perus syksy, joka jatkuu marraskuulle.
:( Surullista. Lumi tulee tänne syystä. Se on tilattu.
Sitä tilausta voisi harkita tänne eteläänkin. Tätä pimeintä kautta ei määräänsä enempää kestä. Se(kin) on täällä vähän perseestä. Ja se että kun sitä lunta lopulta tulee runsaasti niin kaikki on sekaisin. Minä tahon jonneki tuppukylään pohjoseen missä naapurin Rape auraa pihatiet ja Niemisen Keijo on jo kolkyt vuotta kaupungin työntekijänä aukonut teitä ansiokkaasti. Sankan lumipyryn ja urakoinnin jälkeen viedään Rapelle ja Kekelle pullakranssit kiitokseksi. Sen verran jäädään odottamaan että kahvit keitetään ja pöytään nostetaan se pullakranssi muidenkin maisteltavaksi. Kotimatkalla kehutaan vielä vuolaasti, mutta pihatiellä jo muistetaan mainita että saisi se Rape kattoa vähän tarkemmin mistä auraa, ettei tie kapene tai aurausjälki kulje ojan päällä. Sattuu vielä jollekin ja se on sitte kallista.
Eteläkriisiä pukkaa.
Kerrassaan loistava päivä synkistelyyn.
Kun minä nousen valtaan...
Se on pelkkää hippien propagandaa ja new age-hihhulointia tuommoiset puheet yläkerrasta. Minulla on välit kunnossa alakertaan, ja siellä asuu paljon vaikutusvaltaisempaa ja vihaisempaa väkeä.Sinun valtaannousun tiellä on yksi mies - minä. Olen valittu, ja lisäksi väleissä yläkerran kanssa.
Se on pelkkää hippien propagandaa ja new age-hihhulointia tuommoiset puheet yläkerrasta. Minulla on välit kunnossa alakertaan, ja siellä asuu paljon vaikutusvaltaisempaa ja vihaisempaa väkeä.
Kun minä nousen valtaan, kaikki junat laitetaan kulkemaan maanalaiseen putkeen joidenkin sähkömagneettien voimalla ainakin 400km/h. Pitää pakottaa joku nörtti suunnittelemaan tuo.
Kun minä nousen valtaan, kaikki junat laitetaan kulkemaan maanalaiseen putkeen joidenkin sähkömagneettien voimalla ainakin 400km/h. Pitää pakottaa joku nörtti suunnittelemaan tuo.