Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

BJJ:tä yritän käydä nujuamassa.

Mul jäi pääasias töiden takia älyttömästi peruskurssin tunteja käymättä, joten käyn varmaan peruskurssin uusiksi ja sit käyn samalla vaik kerran viikkoon vääntään jatkokurssin tunneilla. Kylläpä meillä aika usein noi jo kilpailleetkin pyörii välillä peruskurssin tunneilla oppimas tekniikkaa ja hiomassa juttuja. Sen verran nyt hurahdin tohon lajiin, etten haluu kyl lopettaa viel vähään aikaan.

BJJ on parhautta. Kannattaa peruskurssin jälkeen mennä myös lukkopainitreeneihin. Ne on vähän vittumaisempia, kun ei saa kimonosta revittyä varsinkaan pystyssä lähdettäessä, mutta ne lukot, sweepit ja drillit auttaa todella paljon myös BJJ:ssä.
Itse kävin molemmissa, nyt odotan kieli pitkällä työpaikkaa, jotta pääsen muuttamaan, jotta pääsen jatkamaan :D Tuo koukutus ei hevillä lähde.

Kaikkea pitää tehä kahesti viikossa. Muuten ei kulje. Mä oon todennu yliv oima seksistisesti parhaaksi kaksjakosella neljä kertaa viikos.

Nettirunkkasinkohan mä just? Aika siistiä jos opin tänään nettirunkkaamaan!

E: ompa aika mennyt hitaasti, toisaalta ei haittaa koska loma mutta päivisin yllättävän vaikeeta keksiä mitään hyödyllistä. Toisaalta kivahan se on välillä kun ei oikeen mitää tarvi tehäkään.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
BJJ:tä yritän käydä nujuamassa.

Mul jäi pääasias töiden takia älyttömästi peruskurssin tunteja käymättä, joten käyn varmaan peruskurssin uusiksi ja sit käyn samalla vaik kerran viikkoon vääntään jatkokurssin tunneilla. Kylläpä meillä aika usein noi jo kilpailleetkin pyörii välillä peruskurssin tunneilla oppimas tekniikkaa ja hiomassa juttuja. Sen verran nyt hurahdin tohon lajiin, etten haluu kyl lopettaa viel vähään aikaan.

Äkkiä sä ne opit, vaikket enää peruskurssia uusisikaan. Mullakin melki 1.5 v taukoa, mut hyvin tekniikkaa silti oppii. :)

Jes! Tukun tilaus muutamien vastoinkäymisten kautta perillä lähimmällä r-kioskilla :D Ensin oli syyslomaa jolloin tilaus ei lähtenyt ja sit mokasivat postissa niin että paketti pääytyi väärään postinumeroon 70km päähän :D

Hienoutta.. Mikä määrä Funktion Oneja :kuola:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Uunissa melkein 2 kiloa possun ulkofileetä.
Arvasin, että halusitte tietää.

Oho, jos olisi olutta niin nyt tarjoaisin yhden. Noissa teksteissä ei taida olla ihan kaikki kieliopit kohdallaan:lol2:
Puhuivat lähinnä säästä.

Oho, jos olisi olutta niin nyt tarjoaisin yhden. Noissa teksteissä ei taida olla ihan kaikki kieliopit kohdallaan:lol2:
Puhuivat lähinnä säästä.

Ei ne kyllä tossa ylemmässä videossa mistään säästä höpöttele kun englannin tekstit laittaa.

Onneksi mulla on itsellä olutta ja ajatushan se tärkein.

Back
Ylös Bottom