Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No voi sun perkele. Kroppa mietti koko yön käpy punottaen että mitenkä sen kanootin kanssa edetään ja siitähän se idean sai, että laitetaan se ämpäriksi päähän ja kuljetaan maata pitkin lippaskengissä.

Niin että huomenta vaan, päätä särkee ja kurkku on turvonnu sekä kipeä. Töihin vaan. Uni sentään maistui ja nukuin ihan järjettömän sikeästi. Onneks saa ottaa töihin itsetekemiä sämpylöitä evääksi! Rehellisesti sanottuna parhaita sämpylöitä mitä oo ikinä tehny! :)

Hölmö olet, kukaan ei tietääkseni vielä ole saanut mitalia siitä että on mennyt sairaana töihin.

Eikä kyllä muutenkaan töihin menosta:D

No voi sun perkele. Kroppa mietti koko yön käpy punottaen että mitenkä sen kanootin kanssa edetään ja siitähän se idean sai, että laitetaan se ämpäriksi päähän ja kuljetaan maata pitkin lippaskengissä.

Niin että huomenta vaan, päätä särkee ja kurkku on turvonnu sekä kipeä. Töihin vaan. Uni sentään maistui ja nukuin ihan järjettömän sikeästi. Onneks saa ottaa töihin itsetekemiä sämpylöitä evääksi! Rehellisesti sanottuna parhaita sämpylöitä mitä oo ikinä tehny! :)

Anna mä käyn sun riulla, anna mä käyn sun riulla!! Hyvät työpäivät sit vaan! :)

Hölmö olet, kukaan ei tietääkseni vielä ole saanut mitalia siitä että on mennyt sairaana töihin.

Eikä kyllä muutenkaan töihin menosta:D

Mun mielestä voin hyvin mennä töihin jos on vaan kurkku kipee. Pääkipu talttuu särkylääkkeillä. Syke normaali, ei tykyttele. Jos mä oikeesti oon sairas ni en mä sillon töihin mene, kyl se oma sänky on kivempi :)

Anna mä käyn sun riulla, anna mä käyn sun riulla!! Hyvät työpäivät sit vaan! :)

Ei tässä uskalla sanoa enää mitään ku panemiseks se menee kuitenki...

Harmi kun nuo piispasketsit poistettiin Youtubesta. Ennen oli kaikki nuo piispajutut Youtubessa ja oli aivan takuuvarmoja videoita kavereiden kanssa kaljotteluun.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Harmi kun nuo piispasketsit poistettiin Youtubesta. Ennen oli kaikki nuo piispajutut Youtubessa ja oli aivan takuuvarmoja videoita kavereiden kanssa kaljotteluun.
Onhan noita kaljapäissään kuunneltu meidänkin porukassa. Ne ekat tyyliin 4-5 oli ihan omaa luokkaansa. Sitten se rupes vähän toistamaan itseään ja jätkiltäkin varmaan jutut vähän loppumaan. En kyllä käsitä, miten toi Virmavirta on pystynyt vetään pokalla nuo :) Tää Jari Salmihan meinaa repeillä useammassakin noissa sketseissä :)

vitut, paheni vaan. kaikki vimosetki mehut lähti :) mutta so not sillo nussitaan ku on tilaisuus.. se onku rahaa laittas pankkii

Lääkekuuritkin alkaa toimimaan vasta useamman päivän annoksen jälkeen, eli tuo setti olisi pitäny toteuttaa monena päivänä peräkkäin.

Voisinhan mä tähän vetää jotain vitun analyysejä, mutta ette te pallinaamat ole niistä ennenkään mitään tajunneet, joten ihan sama.

Muttajooo en tiiä. Täytyy vaan sanoa että olen aika huolestunut Hondan nykyisestä tilanteesta. Haluaisin nähdä oikean kilpailijan 1400ZZR:lle ja tietenkin rivinelosella. Noi V-koneet on niin kesyn kuulosia että hirvittää. Varmaan kuitenkin melko ylivoimainen pyörä radalla tuo spesiaali kunhan julkistetaan.

:lol2:

Oletko koskaan harkinnut läänintaiteilijan hommia? Mä vähän luulen että siinä vois olla sulle just sopiva duuni.

Mun mielestä voin hyvin mennä töihin jos on vaan kurkku kipee. Pääkipu talttuu särkylääkkeillä. Syke normaali, ei tykyttele. Jos mä oikeesti oon sairas ni en mä sillon töihin mene, kyl se oma sänky on kivempi :)
Ei tässä uskalla sanoa enää mitään ku panemiseks se menee kuitenki...

No joo, riippuu niin paljon duunistakin. Ja eikös sulla ollut niitä 3h mega-pitkiä päiviä.

Jalkareeni! :haart: Niin uskomattoman mahtava reeni, että ei sanoja keksi! Vois korkata muutaman oluen illalla ihan tuon kunniaks!

Toi Ducatikin varmaan veto päällä kuulostaa suht turhalta, mutta saatan toki olla väärässäkin.

Mikä on läänintaiteilija?

Läänintaiteilijat[muokkaa | muokkaa wikitekstiä]

Läänintaiteilijat toimivat alueensa ammatti- ja harrastajataiteen hyväksi ja tekevät usein myös omaa taiteellista työtään. Heidän työnsä on yksi alueellisten taidetoimikuntien näkyvimpiä taiteen edistämismuotoja. Läänintaiteilijoita työskentelee eri taiteenaloilla ja taiteen tuottajina.

Alueellinen taidetoimikunta valitsee läänintaiteilijan kahdesta viiden vuoden määräajaksi. Toimikunta valitsee tähän tehtävään osaavimman määritettyään ensin taiteenalan tarpeensa tai muun painopisteen. Toimipisteissä työskentelee enimmillään 49 läänintaiteilijaa.[4]

Läänintaiteilijoita on toiminut määräaikaisissa työsopimussuhteissa alueellisissa taidetoimikunnissa vuodesta 1972 lähtien. 2000-luvun alussa kaikissa alueellisissa taidetoimikunnissa toimi keskimäärin kolme läänintaiteilijaa (poikkeuksena muun muassa Lapin taidetoimikunnassa neljä), joiden toimikausien pituudet vaihtelivat kahdesta kahdeksaan vuoteen.

Läänintaiteilijan tehtäviä oli vuoteen 2005 mennessä hoitanut yli 300 henkilöä. Läänintaiteilijoina ovat toimineet muun muassa Jyrki Tamminen, Veltto Virtanen, Nils-Aslak Valkeapää, Aku-Kimmo Ripatti, Pessi Levanto, Matti Paavilainen, Esko Tirronen, Matti Mäkelä, Timo Lapila, Taija Tuominen, Tarja Lapila, Emma Puikkonen, Topi Ikäläinen, Marketta Viitala, Tapani Kinnunen, Katja Tukiainen, Irja Rane, Arto Kytöhonka, Harri Tuominen, Tommi Parkko, Niina Hakalahti, Vesa Lattunen, Marja Merisalo, Marjo Heino-Fihlman, Aarno Kellberg, Juhani Riekkola, Jani Uhlenius ja Kari Levola.

Joo, nää viikonloput on vaan 4,5-5,5h, eli paha ollenkaan. Jaksaa kyl :)

Siis viikonloppunahan nimenomaan pitää olla mahollisimman paljon töissä, sunnuntaina varsinki. Turhaa sinne töihin on viikonloppuna pariks tuntii mennä, ei siitä jää mitään käteen.

- - - Updated - - -

Kyllä tuo V4 ainaki kuulostaa melko agressiiviselta. Ei oo kesyä.

Onse härski.

https://www.youtube.com/watch?v=dHrljDRSZW4

Noni nyt alkaa olee puhe oikeista pyöristä tässä ketjussa eikä mistään mopoista.

Onpa tylsää. Tekis mieli lukea kirjaa tai katsoa leffaa, mutta kirja jonka haluaisin lukea on dan brownin uusin jota en omista, ja leffa jonka haluaisin katsoa on LOTR 1 jota en myöskään omista, eikä noita jaksais nyt lähteä hakemaan mistään :D On muuten ihan krapulainen olo vaikken oo vähään aikaan ottanut, kun on vieläkin jotain pientä flunssaa ja tuli eilen valvottua hiukan.

Vatsa täynnä ruokaa.

Maanantaina salille, toivon siis että kortti on ens kuukauden voimassa tai ees kuun loppuun muute jää käymättä :(

Back
Ylös Bottom