Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

^Luotetaan siihen että tieto imeytyi kainalon kautta.

^^Peukut lakritsijädelle, aina hyvä vaihtoehto

tumblr_m5b6myKRR31qz8z2ro1_500.png

Jätkä tiivisti minun fiiliksen yhteen sarjakuvaan.

Hammaslääkäri

Suuhoito hammaslääkäriltä kelpais kyllä, tai oikeistaan hammaslääkäriopiskelijalta. Siellä koulussa ainakin riittää silmänruokaa.. :kuola:

Jaa sitä ois sitten perjantai.. Vois vaikka alkaa koteloitumaan suomen paskaa talvea varten..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
En kyllä tiedä kuinka toimiva apu se nussiminenkaan on.

Ja kuinka moni nainen jaksaa monta kertaa päivässä antaa täsmähoitoa nuhalle? Jos jaksaisi aina niin minulla olisi aina kyllä nuha. :D

Jos haluaa nähdä todella härön ja kummallisen kysymyksiä herättävän leffan nii kannattaa kahtoo Only god forgives. Siis mitä vittua oli tuo leffa!?! :wtf:

vitut, paheni vaan. kaikki vimosetki mehut lähti :) mutta so not sillo nussitaan ku on tilaisuus.. se onku rahaa laittas pankkii

no tässähän tää, helkkari, meukowia menee ja muijat strippaa, nyt kunkkufiilis mut koht pitäs töihi herää. jee jee

ja oikein sellaista dallaspullan hajuista ja makuista lauantaiaamua jokaiselle tasapuolisesti,
sitten kun sieltä lämpöisestä punkasta on itsensä saanut koneen ääreen :)

mä lähen pekonin, kananmunien ja kahvin voimalla taistelemaan työvuoroon

Back
Ylös Bottom