Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ihmeellistä toimintaa ku nukkuu niin sikeästi että herrää virkiänä jopa.

Kiva että toiset meistä on virkeitä... mä meinasin nukahtaa työmatkalla rattiinki muutaman kerran. Helevetti.

Tuutko mun jalkavaimoks? Mulla on kyllä jo yksi ruokaa laittava, yksi pullaa leipova ja yksi sänkyä lämmittävä, mutta jos se ei sua haittaa, niin tervetuloa meidän isoon, onnelliseen perheeseemme, joka tykkää myös sämpylöistä.

Minä voin olla sinun sämpylävaimo.

Kiva että toiset meistä on virkeitä... mä meinasin nukahtaa työmatkalla rattiinki muutaman kerran. Helevetti.

Joltainhan se on aina pois... Harkitsisin sinuna vahvasti työpaikan vessassa nukkumista. Palavereissa toimivaksi todettu.

Mites toi tuleva V4? Kai sulla on siitäkin jo ennakkoon joku analyysi?
Honda?s V4 Homologation Special Confirmed But Delayed

Voisinhan mä tähän vetää jotain vitun analyysejä, mutta ette te pallinaamat ole niistä ennenkään mitään tajunneet, joten ihan sama.

Muttajooo en tiiä. Täytyy vaan sanoa että olen aika huolestunut Hondan nykyisestä tilanteesta. Haluaisin nähdä oikean kilpailijan 1400ZZR:lle ja tietenkin rivinelosella. Noi V-koneet on niin kesyn kuulosia että hirvittää. Varmaan kuitenkin melko ylivoimainen pyörä radalla tuo spesiaali kunhan julkistetaan.

No on kyllä. Mä oon kerran nukkunut 16 tuntia ja sitä edelsi yli 50 tunnin valvominen. Onneksi pärjää vähällä unella, eihän sitä ehtisi elämässä tekemään mitään jos sängyssä kuluisi aina vähintään kolmasosa päivästä.

Kivahan tuo olisi jos vähällä pärjäisi. Mutta toisaalta se nukkuminen on niin kivaa, ettei kyllä haittaa.

Mulla kyllä vaatii tollasiin maratooniuniin jonkin sortin valvomista alle, mutta huomaa ne hyvät unenlahjat esim. lomallakin. Sillon ne asettuu sinne 9 tunnin hujakoille, kun rytmi on tasanen eikä univelkaa tuu.

No on kyllä. Mä oon kerran nukkunut 16 tuntia ja sitä edelsi yli 50 tunnin valvominen. Onneksi pärjää vähällä unella, eihän sitä ehtisi elämässä tekemään mitään jos sängyssä kuluisi aina vähintään kolmasosa päivästä.

"Elämä on unta ja rakkautta varten" totesi Miljoonasade laulussaan. Niinhän se okin, kun oikein miettii. No rakkaus on melko kuollut tunnetila, mutta uni kyllä maistuu hyvin.

tumblr_m5b6myKRR31qz8z2ro1_500.png

Maanantaina ois pääsykokeet ja otin töistäkin vapaata tälle päivää, että ehin viimeset 3pv vielä paniikkipänttäämään. Saldo: Kirja avattu kerran, n. 15min lukemista ja 4h päikkärit kirja kainalossa.

Back
Ylös Bottom