Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla pitkään nukkumisesta seuraa vain se että päivällä ei saa aikaseksi päiväunia. Kun ei tarvi.
Koita joskus semmosta lähestymistapaa, että kieriskelet jäätelössä. Luulen että pitäisit. Sauna kannattaa kyllä lämmittää ensin, ku siinä kieriskellessä voi tulla vähä vilpoinen.
^Ei käy! Ei sitä ny kymmenen tunnin taikia kannata silmiä ummistaa. Ole kunnianhimoinen, nuku 12 tuntia!
Mulla pitkään nukkumisesta seuraa vain se että päivällä ei saa aikaseksi päiväunia. Kun ei tarvi.

Tällä viikolla nukuin yhtenä yönä melkein 15 tuntia.
Tuutko mun jalkavaimoks? Mulla on kyllä jo yksi ruokaa laittava, yksi pullaa leipova ja yksi sänkyä lämmittävä, mutta jos se ei sua haittaa, niin tervetuloa meidän isoon, onnelliseen perheeseemme, joka tykkää myös sämpylöistä.Puhukaa vaan pekonista ja jäätelöstä... :jahas: Tänään vois kyl hakee punasta maitoo ja leipoo sämpylöitä.
On kyllä paskat kelit. Ei tuolla pystyssä pysy ellei pistä mummonaskaleita jalakaan tai aja autolla. Räntää niinku eteläsä!
Jätskiliukuri olis kyllä kova sana. Vois liukua nenä edellä ja suu auki.
Nyt täytyy kyllä yhtyä vokottiin. Näin se menee, alle 9 tunnin yöunet ei riitä. Tällä viikolla nukuin yhtenä yönä melkein 15 tuntia. Hyvät unenlahjat on![]()
No on kyllä. Mä oon kerran nukkunut 16 tuntia ja sitä edelsi yli 50 tunnin valvominen. Onneksi pärjää vähällä unella, eihän sitä ehtisi elämässä tekemään mitään jos sängyssä kuluisi aina vähintään kolmasosa päivästä.
Sie et vaan ole hoksannu että sängyssä voi tehä muutaki ku nukkua ja paritella.
Mä en kyllä uskaltaisi kokeilla. Joskus pienenä laskin pulkalla naama edellä puuta päin ja tuossa varmasti kävis niin, että törmäisin kuitenki johonki.

eihän sitä ehtisi elämässä tekemään mitään jos sängyssä kuluisi aina vähintään kolmasosa päivästä.