Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei huono, pitääkin ostaa koppi. Meinaatko tehdä kaupat uudesta Kotarista vai tyydytkö toistaiseksi netissä kuolaamiseen? Mulla alkaa vimmattu kiima pyöräsivustoilla kun vanha lähti tallista.

Ei huono, pitääkin ostaa koppi. Meinaatko tehdä kaupat uudesta Kotarista vai tyydytkö toistaiseksi netissä kuolaamiseen? Mulla alkaa vimmattu kiima pyöräsivustoilla kun vanha lähti tallista.

Meinaanko? Nimi on jo paperissa, Beast saapuu keväällä.

Millasta mopoa oot suunnitellu?

Meinaanko? Nimi on jo paperissa, Beast saapuu keväällä.

Millasta mopoa oot suunnitellu?

Oijoi.. lievä kateus saattaa vaivata. Joitain youtube pätkiä oon kattonut tuosta Beastista, aika hervoton laite taitaa olla. En mä vielä oikein tiedä, jonkinverran vaihtelua tässä listassa mitä oon katellu: Speed Triple, Z 1000, MT-01, Super Duke ja moni muu. Saas nähdä.

Tulipa käytyä työhaastattelussa Isolla Kirkolla. Ei kyllä varmastikaan napsahtanut sitä harjoittelupaikkaa, sen verran surkean kuvan annoin itestäni. Vaikkei musta varmaan muita pystyis ees antaan... Noh, uutta matoa koukkuun.

Kovinkaan lähtemätöntä vaikutusta en selvästikään Suokissa heinäkuussa tehnyt, koskei Lemminkäinen tunnistanut mua ennen kuin selitin kuka olen ja missä ollaan tavattu, kun törmäsimme kadulla. Noh, tiedoksi hänelle, että löysin perille ihan ongelmitta :)

Kostoksi maailmalle jatkan nyt loman viettoa ja tuhoan Arnoldsilta haetun lohtudonitsin.

Vitura. Nyt on kyllä hyvä fiilis, kun on taas yhen askeleen lähempänä omia unelmiaan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Siistiä tulla töihin takasin "omalle" kohteelle, kun koko vitun talo on aivan sekaisin, kun nää tuuraajat täällä ei osaa yhtään vitun mitään. Mahtava maanantai taas!

Ei meinannu päivä loppua millään. Päätä särkee, sokerit on matalalla ja jumalaton vitutus. Näillä mielin kauppaan...

Kyllä se taas siitä eloksi muuttuu, kun saat hedarin veke ja kuvun täyteen rusinoita. :)

Hyppää Tapsan matkaan.
[video=youtube_share;0FaN3TatpBU]http://youtu.be/0FaN3TatpBU[/video]

Ratsastuskamat ovat yha varastossa ja tanaan pitaisi menna heppailemaan, joten kavin henkkamaukassa ostamassa uudet legginsit ratsastushousuiksi. Olin tarkka siita etta valitsen kaikkein peittavimmat ja kun loysin hyvat, maksoin niista kympin. Kotona laitoin legginsit paalle ja ei helvetti, naistahan nakyy lapi. Hienoa :jahas: Pitanee venyttaa joku toppi pilalle niin etta se peittaa perseen koska en oikein kehtaa menna ratsastamaan pikkarit vilkkuen. Hyvin meni taas sekin ostosreissu.

Kyllä se taas siitä eloksi muuttuu, kun saat hedarin veke ja kuvun täyteen rusinoita. :)

Hyppää Tapsan matkaan.
[video=youtube_share;0FaN3TatpBU]http://youtu.be/0FaN3TatpBU[/video]

Voi humma :D Kai se on kauppaan lähettävä, otin hetken happee kotona etten syö keltään päätä kauppareissulla. Oon sillä lailla äärimmäisen ajattelevainen ja kaikinpuolin hieno ihminen.

Ratsastuskamat ovat yha varastossa ja tanaan pitaisi menna heppailemaan, joten kavin henkkamaukassa ostamassa uudet legginsit ratsastushousuiksi. Olin tarkka siita etta valitsen kaikkein peittavimmat ja kun loysin hyvat, maksoin niista kympin. Kotona laitoin legginsit paalle ja ei helvetti, naistahan nakyy lapi. Hienoa :jahas: Pitanee venyttaa joku toppi pilalle niin etta se peittaa perseen koska en oikein kehtaa menna ratsastamaan pikkarit vilkkuen. Hyvin meni taas sekin ostosreissu.

Eikö sinulla oo semmosia farkkuja joilla vois? Minä oon joskus unohtanu ratsastushousut matkasta niin mieluummin sitten vaikka farkuilla.

Eikö sinulla oo semmosia farkkuja joilla vois? Minä oon joskus unohtanu ratsastushousut matkasta niin mieluummin sitten vaikka farkuilla.

Pitaa kattoa kaapista, saattaa olla yhdet. Tosin niissa on reika haaroissa mikali oikein muistan :D Mut ehka sekin on parempi kuin naa legginsit koska tajusin just et vaikka miten asettelen toppia paalle, ratsastaessa se hinautuu kuitenkin ylospain ja perse vilkkuu. Naa on naita first world problems.

Pitais olla matkalla seminaariin mut arsytti niin paljon etta jain kotiin. Enka oo ees tehnyt seminaaritehtavia.

Päätä särkee, sokerit on matalalla ja jumalaton vitutus.

fSymsOGXO8mmy3l9ozQlZ8BE_500.gif

Työpäivä onnistuneesti takana ja samoin treenitkin! Vois kerrankin kattoa vaikka tv:tä kun on jo täs vaihees iltaa pakolliset asiat hoidettu :D

:haart:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom