Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oho, sorruin torkuttamiseen, vaikkei yleensä tulekkaan harrastettua sellaista. :nolo: No nyt ollaan viimein ylhäällä. Jokohan tänään tulisi lunta kunnolla?

Täälä on ainaki vielä selvä syksy. Ny lähden hakemaan ainon pakkasesta kotiin.

Perjantain ohjelma: ulkoruokinta(pinaattilättyjä), ulostee(päivän lehdet), ainoa(lakritsi), päivän junppa, kotiruokailu, ainoa, (ehkä päivän toinen ulostee, jos jaksaa ja jos ei viihdy kotona), rytmikorjaamo(nurmio), nukkumaan(yksin).

Perjantai käyntiin Markon kanssa!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Käynti kampaajalla, salaattilounas, käynti hierojalla, kahvia ja ainoa(suklaa), vielä pitäis sohvaa pidellä pari tuntia paikoillaan.

Vähän huono päivä säälittäville..

Vähän huono päivä säälittäville..

Tarkoitatko, että meillä menee liian hyvin? Kyllä tämä mun yksinään päivästä toiseen käpistely ainaki on täysin säälittävyyskriteerit täyttävää vaikka mukamas jotai ohjelmaa onki. Ohjelmaa on vain siksi että saa minimoitua yksin kotona könnäämisen. Se on pahinta.

Stomache! En enää koskaan syö mitään chilistä. Vattahaava tirskuu niin että napa ruskaa.

Tarkoitatko, että meillä menee liian hyvin? Kyllä tämä mun yksinään päivästä toiseen käpistely ainaki on täysin säälittävyyskriteerit täyttävää vaikka mukamas jotai ohjelmaa onki. Ohjelmaa on vain siksi että saa minimoitua yksin kotona könnäämisen. Se on pahinta.

Jos päivään sisältyy jäätelöä, se ei voi olla ihan huono päivä..

Mutta no worries, vituiks se menee vielä kuitenkin!

Kuullostaa siltä ettei nuo kaukomaat ole minua varten. Ainakin voin harrastaa kotimaanmatkailua yllin kyllin, kuhan en käy kiinalaisessa.

:välipala:

image.webp

Back
Ylös Bottom