Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No nyt pääs jo toinenkin. Musta on tulossa joku helvetin Marco Bjurström tällä tahdilla. Lupaan yrittää parhaani ja lopettaa tyhjännauramisen. No more humour today.

No nyt pääs jo toinenkin. Musta on tulossa joku helvetin Marco Bjurström tällä tahdilla. Lupaan yrittää parhaani ja lopettaa tyhjännauramisen. No more humour today.

Joo voisit vähän rajottaa, saat vähän meidät muut säälittävät tuntemaan olomme vaivautuneeksi.
Tosin se vaan lisää meidän säälittävyyttä, joten jatka toki.

Nyt on aika melatoniinin, ja raejuuston sekä protskupirtelön. Jos sitä niillä eväillä sais unta kuulaan - huomenna munkin ilona on pari omaa ja kolmas lainanapero, ei voi maata koko iltaa olkkarin matolla.

Mulla ei oo huomenna(kaan) mitään. Ehkä meen ehoolla kattomaan dumaria. Saa olla yksin yksinäinen.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Soo enää auki. Ja söin jo hapankorppuja, ei oo enää näläkä.

Kyllähän tuo väsyttäis, ei vaan saa nukuttua. Paska flunssa saatana. Ei yskää tai kurkkukipua, nuhasta puhumattakaan, mutta ihan vitun surkea olo muuten. Noh seikaksi duuniin ja puolivaloilla päivä, ei tunnu missään.

Huomenta.

Nyt alkoi siis se vittumaisin osio syksystä, eli on pimeää ja märkää. Lunta pitäisi tulla ihan läpipäivinä onneksi. Ennemmin minä lumisateessa kävelen kuin vesisateessa.

Huomenta.

Nyt alkoi siis se vittumaisin osio syksystä, eli on pimeää ja märkää. Lunta pitäisi tulla ihan läpipäivinä onneksi. Ennemmin minä lumisateessa kävelen kuin vesisateessa.

Joo, kyllä se talvi on parempi. Ulkona on valoisampaa eikä kenkien ja koiran mukana kulkeennu sisälle hiekkaa ja muuta scheissea kuten syksyisin ja kesäisin.

Back
Ylös Bottom