Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pilkka osuu omaan nilkkaan. Irvailin tuolla suun rakkulaketjussa että siemenneste auttaisi noihin ajoksiin, tänään minulla on sitten kaksi kipeää ajosta suussa.

- - - Updated - - -

Lähtisköhän nuo raivoisalla kyykkäämisellä? Pitää yrittää.

Siitä on jo pari vuotta, kun minä väsäsin graduani. Helvetti soikoon, että olen vanha.

Mä oon ollu yli kymmenen vuotta samalla työnantajalla honmissa. Kuinka vanha mä oon? Ja elämä ei oo muuttunu tuona aikana miksikää. Samaa paskaa vuodesta toiseen.

Ei ole helppoa :( Pitää jonkun typerän kierroksia järjestävän tahon kautta mennä tuolla rajalla piipahtamaan. Oikeen pukukoodit ja kaikkea, farkut ja hihattomat paidat mm. kiellettyjä.

Hieno työpäivä, räntäsateessa koko päivä ulkovuoripaneelin laittoa... :P Vittu että vitutti.

Tänään on ollu mahtava päivä!
Pyöräytettiin käyntiin hieno koulujuttu, jonka seurauksena saan omat popot julkisesti näkösälle, sovin työharjoittelua varten haastattelun Helsinkiin maanantaiksi ja tyhjensin TopSportin alerekit ostaen vajaalla kahdella sadalla ison kasan vaatteita.
Niin ja kävinhän mä varaamassa uuden iPuhelimen valmiiks kaupasta. Tulispa ens viikon perjantai äkkiä :D

Yhtään ei haittaa, vaikka ulkona sataa ja on harmaata. Kohta pääsee salillekin \o/

Ja koska pessimisti ei pety koskaan, on nyt hyvä varautua henkisesti siihen, että kohta tulee jotain todella huonoja uutisia, meteori tippuu päähän tai joku puukottaa salireissulla.

Lähtiskö salille vai meniskö Filmtowniin vuokraamaan Only God forgivesin... Vai meniskö salille ja zumbaan vai pelkästään salille...
On kyllä sen verran väsytysvitutus, ettei vihtis tehä mitään, mutta pakkohan se on. Yks turha lepopäivä tuli jo eilen pidettyä!!!2211!

Onpas se shayni nyt vittuuntunu. Tee jottain kivvaa. Käy salilla ja sitte Filmtownin kautta kotio.
Minä sain Rakhamiin renkaat vaihdettua, voi taas hysterisoida oman aikansa, että pysyyhän ne renkaat varmasti paikallaan...

Saatana töissä oli helvetillinen puusavotta-päivä ja kylläpä sillon vitutti siellä metässä riuhtoo menemään! Nyt oon ilonen, että huomenna sataa lunta, eikä töissä voi tehä muuta ku istua ja ihmetellä!

Tuli nähtyä tuolla kaupungin rajan liepeillä luntakin ja pari ojaan keula edellä rysäyttänyttä autoa. Liukkailla tassuilla tietenkin olleet vielä liikenteessä, ei täällä keskustassa ole tietoakaan lumesta. Tulipa käytyä myös syömässä lehtipihvi lohkoperunoilla. :kuola: Uudet treenikamppeetki tarttui mukaan! Pääsee huomenna testaamaan ennen hierontaa. :)

Onpas se shayni nyt vittuuntunu. Tee jottain kivvaa. Käy salilla ja sitte Filmtownin kautta kotio.
Minä sain Rakhamiin renkaat vaihdettua, voi taas hysterisoida oman aikansa, että pysyyhän ne renkaat varmasti paikallaan...
Emminä joutanu salille asti. Filmtownissa kävin, mutta tämä Only God forgives on kyllä sen verran hidas ja härö raina, ettei oikein piristä. Mutta kooooooohta oooon viikonloppuviikonloppuviikonloppu!

Kyllä kai sinusta sen verran voimaa löytyy, että saat väännettyä pultit tarpeeksi kiriälle, ettei renkaat tipu? :D

sniff ja köh köh

Koko päivän aivastuttanut ja nenä vuotaa, ja hetki sitten tulin tuolta helvetillisestä räntä sateesta kaikki paikat ihan jäässä nyt silmätkin vuotaa. Huominen vielä ja viikonlopun taidan pysytellä neljän seinän sisällä.

Tänään meinas olla loistava päivä, mut onneks ei sitte ollutkaan..
Kämpästä tuli tarjous, kuvittelivat vaan että mulla olis kiinnostusta ja varaa maksaa rouvalle kylppäriremppa.

Back
Ylös Bottom