Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä oon kyllä rampannu sielä pian 17vuotta enkä oo vielä kuupahtanu. Sinne tai tänne.

Suurimmalle osalle kun ehdottaa jotain niin ne kaivaa ekana kalenterin esiin. Sit katotaan löytyykö seuraavan kahden viikon aikana mitään hetkeä ku vois tavata...

No tuntuuhan olo paljon tärkeemmältä kun on kiireitä. "On niin kiire kato.. ei täs oo kerinny. Saitko en mun sähköpostin? En mä oo kato kerinny lukee mulle tulee sitä niin paljon.." Tässä vaiheessa tekis mieli sanoa että "Jaahas, haistapa sitten vaikka vittu".

Kuka homo keksi Tapatalkin?

"Ole hyvä ja kirjaudu."

No vittu miten?

Heleppoa. Hakee haluamansa sivuston ja siellä se ainaki joinaamista ehdottaa. Mut se ei tallenna esim. Pakkista sinne muistiin, vaan joutuu joka kerta hakemaan sen uudestaan. Pitänee tutkailla enemmän sitä sovellusta...

Mullaki on kerran kysyny kirjautumista, mutta ku sammutti ohjelman ja kännisti uudelleen niin ei enää kyselly.

Tuo uusi Tapatalk on aika erikoinen käyttää, kun valikoissa ei enää ole lähellekään sama logiikka kuin ennen. Kaippa tuohonkin tottuu.

Olin taas reipas ja tulin 6:20 töihin. Tän aamun jälkeen ei sit kyl enää tarvikkaa, ainakaa vähään aikaan :D

Huommenta. Suunnitteluhommissa. Herääminen ja käyntiinlähteminen on ollut niin helevetin vaikeeta pitkin syksyä että jotain täytyy keksiä. Suunnittelen kahvisuihkua.

Fiksuin tapa selata foorumeita älypuhelimella. Sen kun imaisee luuriin, niin ei enää missaa kenenkään "hyvää huomenta" -toivotusta.

Joo, mutta tähän kun yhdistää vielä whatsappit ja messengerit ja facebookin niin puhelin hälyttää lähes tauotta. Mutta on tää kyllä näppärä, siitä ei pääse minnekkään.

Talvi tulee, ei voi mittään...eteläises suomes ollaan vielä hetki turvassa mutta muualla saatte maistaa lunta lähipäivinä!! :) Miltä tuntuu??? Onko talvikumit alla?

Kilpisjärvellä näyttää ainakin ihan hyvältä:
C1453507150956.webp

Eilen vaihdoin kumit, toivottavasti lunta kertyy tulevana talvena vähintään 80cm.

Hyvää bisnespäivää! Ostin juuri 3min sitten myös talvivaaraa.

Back
Ylös Bottom