Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aamupalan jälkeen pitäs suunnata töihin, eikä mitään hajua millon päivä loppuu :D Kuulosti vaan olevan tekemistä tälle päivälle, mutta josko se helpottaa kun pääsee paikanpäälle.. Tai sitten ei :D

Ei ollukkaan pitkä/paha päivä! Nyt kun ajoissa kotona, vois tehä kunnon treenin tälle iltaa :)

Meikällä on kyllä aivan eri fiilikset. Hintataso yllätti mataluudellaan odotuksiin nähden ja suht maaseutua Pk-seutu loppujen lopuksi on, kun vertaa muiden maiden pääkaupunkeihin.

Samoja fiiliksiä täällä. Helsinki on varsin leppoisa kaupunki.

Niin. Kovastihan se riippuu siitä mihin vertaa. Isoon maailmaan verrattuna tuppukylä ja halpa kuin tarjoustalo, mutta ei tästä maasta kalliimpaa alueta löydy. Onneksi tosiaan pienen matkan päästä löytyy oikeaa maaseutua.

Samoja fiiliksiä täällä. Helsinki on varsin leppoisa kaupunki.

Tarkoitatko leppoisalla sitä että kun kävelee yöllä kaupungilla saa katella kokoajan olkansa yli ettei kukaan hyökkää päälle? Mulla on vähän eri fiilikset kyllä keskustasta. Humalaisia täynnä joka vitun ilta.

Nii no ei niistä tiedä missä vitun aineissa ovat.

Eipä tuo suomalainen mies mittään kovempia aineita tarvi, että tirpasee vaimon, anopin, lapset tai parhaan kaverinsa monttuun.

20131014_183454.jpg

Kolme kiloa roheiinipatukoita :confused:

Ja jos dropboxin kuva ei näy nii haistakoot paskan..

Joutuuko niitä humalaisia todella pelkäämään? Mun mielestä johtuu muista aineista arvaamattomuus

Ei sitä entuudestaan tuntemattomista tiedä, ties millanen psykopaatti raivohullu joku on kännissä. Kovassa humalassa/aineissa olevia ei voi oikeen mitenkään tirvastakaan kun kivunsietokyky on sen verta korkeella että menis pahoinpitelyks tai sitten tosiaan saa vaan itte turpaansa kuten mulle varmaan käviskin.

Kyllä ne juopot on piruvie arvaamattomia. Helsinki ei kaupunkina ole huono, mä oon vaan kypsynyt siihen ettei täällä tahdo saada tavatuksi kavereita millään. Toista oli saakeli amsterdamissakin, kavereilla oli aikaa. Hesassa ei kukaa kerkiä/viitti. Tai sit mä oon vaan mulkku :D

Kyllä ne juopot on piruvie arvaamattomia. Helsinki ei kaupunkina ole huono, mä oon vaan kypsynyt siihen ettei täällä tahdo saada tavatuksi kavereita millään. Toista oli saakeli amsterdamissakin, kavereilla oli aikaa. Hesassa ei kukaa kerkiä/viitti. Tai sit mä oon vaan mulkku :D

Suurimmalle osalle kun ehdottaa jotain niin ne kaivaa ekana kalenterin esiin. Sit katotaan löytyykö seuraavan kahden viikon aikana mitään hetkeä ku vois tavata...

Tuo on kyllä huvittavaa. Itse harvemmin tiedän edes mitä teen seuraavana päivänä ja kalenteria käytän vain työasioissa. Se onkin helppoa aina kun miettii jotain tapahtumaa, voi omalta kohdalta todeta kaiken käyvän. Toisaalta voin kyllä todeta olevani sen verran mulkku, että kalenterin tyhjyys saattaa olla myös omaa syytä :D

Tuo on kyllä huvittavaa. Itse harvemmin tiedän edes mitä teen seuraavana päivänä ja kalenteria käytän vain työasioissa. Se onkin helppoa aina kun miettii jotain tapahtumaa, voi omalta kohdalta todeta kaiken käyvän. Toisaalta voin kyllä todeta olevani sen verran mulkku, että kalenterin tyhjyys saattaa olla myös omaa syytä :D

Mulla menee kans hermo jos joku ei tiedä mitä tekee huomenna tai ens viikonloppuna. Mä tiedän tasan tarkkaan jos kysytään.

Mulla menee kans hermo jos joku ei tiedä mitä tekee huomenna tai ens viikonloppuna. Mä tiedän tasan tarkkaan jos kysytään.

Mä saan tietää viikonlopun työt perjantaina. Vähän vaikee sanoo sitä ennen. Viikolla edellisenä päivänä yleensä kello 15 aikoihin.

Mä saan tietää viikonlopun työt perjantaina. Vähän vaikee sanoo sitä ennen. Viikolla edellisenä päivänä yleensä kello 15 aikoihin.

No se on aina eri juttu.

Hauska lukea noit vanhoi viestejä, Kridekin yhteen topiciin joskus 2003 kirjottanut että.

Penkin ykköstä/kolmosta en ole kokeillut, mutta 45kg menee n. 10 toiston sarjoja.
Mavea en ole kokeillut, tarkoituksena lisätä ensi viikolla selkätreeniin.
Jalkaprässissä teen 150kg 10 toiston sarjoja ja kait ne tarpeeksi syvälle teen.
Bodytyyliin siis treenaan.

Treenattu on kohta muutama aktiivinen kuukausi, onhan tässä vielä vaikka kuinka kauan aikaa kesään

Mitenköhän tulokset 10 vuodessa muuttunut. :D

Huomasin yht'äkkiä että yläselkä ei oo ollu tänään kipiä eikä jumissakaan. Oliskohan se tuossa älyttömässä 500m uintisuorituksessa saanu sen verran liikettä että aukes jumit :wtf:

Huomasin yht'äkkiä että yläselkä ei oo ollu tänään kipiä eikä jumissakaan. Oliskohan se tuossa älyttömässä 500m uintisuorituksessa saanu sen verran liikettä että aukes jumit :wtf:

Jos näin on, niin sitten mun pitää ihan oikeasti opetella uimaan.

Back
Ylös Bottom