Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kamalan vittumainen olo heti aamusta ja auton lasit jäässä. Maanantai on kyllä ihan perseestä. Karvinenkin sen tietää, "I hate mondays". Karvinenkin on kyllä niin perseestä että..

Huomenta.
Kohtapuoliin istuskeleen kulttuurihistorian tunnille ja sen jälkeen tarttis taas koittaa leikkiä illustratorilla, että ois huomenna jotain presentoitavaa. Jälkimmäistä kyllä helpottais kummasti, jos osais käyttää sitä illua.

Onkohan siellä kylmä?

Kamalan vittumainen olo heti aamusta ja auton lasit jäässä. Maanantai on kyllä ihan perseestä. Karvinenkin sen tietää, "I hate mondays". Karvinenkin on kyllä niin perseestä että..

Webasto-AT-12V.webp

:love:

Mä haluaisin muuttaa asumaan ihan itekseen yksikseen. Eilen tuli sellanen ankara vitutus ja mietin vaan et perkele. Kevään ajan kun vielä jaksais niin kesällä vois jo päästä asumaan omaan rauhaan ja mieluiten pois etelästä. Ei oo minua enää tehty kämppisasumiseen kun niin hyvin tottunu omaan rauhaan.

Tänään sit päiväpolille niskan kanssa. Neljä päivää jatkuneet oireet ei oo enää kivat. Tahdon troppeja!

Mä haluaisin muuttaa asumaan ihan itekseen yksikseen. Eilen tuli sellanen ankara vitutus ja mietin vaan et perkele. Kevään ajan kun vielä jaksais niin kesällä vois jo päästä asumaan omaan rauhaan ja mieluiten pois etelästä. Ei oo minua enää tehty kämppisasumiseen kun niin hyvin tottunu omaan rauhaan.

Tänään sit päiväpolille niskan kanssa. Neljä päivää jatkuneet oireet ei oo enää kivat. Tahdon troppeja!

Mäkin viihdyin pohjanmaalla yllättävän hyvin. Mutta tietysti kun siellä jonkin aikaa asuisi alkais kaikki väsyttämään kun ympyrät on niin pienet. Positiivista oli se että koko ajan joku kävi kylällä ja kavereita olis miljuuna. Etelässä ei oo oikein ketään tai se tapaaminen on vaan nii vitun vaikeata kun harvemmalla on auto ja vielä harvemmalla tuntuu olevan aikaa. Pohjanmaalla tulee vedettyä salitreenejäkin kahden tunnin pätkissä eikä kukaa naputa, päinvastoin salilla on semmosta jengiä jota vois melkee pussata. Täällä mentaliteetti on sen verran jäykempää että ihan hirvittää, tietysti sali merkkaa paljon.

Pohjanmaalla taas ei mitään muuta olekaa kuin aikaa :) Ja kaara nyt on jokaasella.

Tsempit niskan kanssa, mistä tullut? No mitäs väliä, toivottavasti saat apuja.

On kyllä masentava näkymä... ite oon ratkassu asian silleen että käyn laittamas auton talvisin tohon pihaan käyntiin..saa hyrskyttää vartin tai joskus tunninki siinä kaikes rauhas, savuttaa naapurien iloks. Nyt vaan iskemäs sellanen tosiasia päin naamaa että joudun kai rehellisiin oikeisiin töihin hakeutua täs syksyn aikana, ni sillon ei aamusin kyl itseään saa niin ajois ylös että ehtis aamukahveja juoda auton lämmetes pihalla..joutomiehenä ja vapaana taiteilijana se on ollu välillä mahdollista

Imurin näkyminen sotkee pahasti illuusiota rennosta lomapäivän aamusta.

Kuuluu sisustukseen. Mä en sitä edes huomaa. Enkä meinaa sitä tänään käyttää. Päivä on rento. Ei oo muita aikataulutettuja suunnitelmia, ku lounasaika klo 11-15.

Minä oon Pohjammaalla. Piti tulla äiskän luo passattavaksi kun en saa kädellä nostaa kuin korkeintaan kahvikupposen. Kelpaa hyvin :rolleyes:

Viimeksi muokattu:
Minä oon Pohjammaalla. Piti tulla äiskän luo passatavaksi kun en saa kädellä nostaa kuin korkeintaan kahvikupposen. Kelpaa hyvin :rolleyes:

Mikäs kädessä? Muusta osuudesta tykkäsin, pohjanmaan äiteet on kivoja. Oma tosin kuoli tuossa keväällä syöpään, mutta on siellä muuta ylivoimaasen huippulaatusta sukua yllin kyllin.

Eipä täällä PK-seudulla ole mitään ideaa asustella omasta mielestäni, jos ei ole töiden puolesta pakko tai ole jämähtänyt tänne sen takia kun kaikki kaverit/sukulaiset ovat myös samoilla seuduilla. Asuminen on helvetin kallista ja kaikki tuntuu niin hirvittävän kiireiseltä. Itseäni täällä pidättää lähinnä se, että juurikin kaikki kaverit ja sukulaiset asuvat PK-seudulla tai sen tuntumassa. Oman alan töitä varmasti löytäisin muualtakin.

Sitten kun lopullisesti menee hermot voisi paeta vaikka Itä-Suomeen. Nyt tyydyn kehyskuntien hieman rauhallisempaan ja böndempään menoon.

Ai vittu, kerrankin työmaistuu, mua ei oo kertaakaan, edes aamulla vituttanu työt.

Sama juttu. Vittumainen keli tosin tehdä peltikattoo ku oli pakkasta yöllä, jumalauta kun on liukasta. Kerean vedin jo perseelleni enkä oo ainoo tänäaamuna.

Back
Ylös Bottom