Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Melkoisen voimakasta puuskittaista tuulta Oulun seudulla.... :wtf:
Ihan vaan kyssäri Pandakarhulle että ymmärtääkö Korealaiset kaakaon päälle mitään?
Ei saatana, oli kyl kovaa! En meinannu uskoa tuuleksi, luulin, että julkisivuremontti on muutettu jo yölliseen peltikaton vaihtamiseen ku ääni oli sen verran voimakas. :D Melkein korvatulpat tuli kaivettua esille...
Mikäs Effeliinillä on hätänä? Särkeekö tukanjuuria?Vittunii
Mä oon niin paskaa seuraa, että tilaan kostoks vielä ison fantankin. Sun piikkiin tietty. Et koska mennään ja mihin?Lähtee joku mun kaa pizzalle.
Olen niin paskaa seuraa, että mä tarjoon.
Meet johonkin jumalanpalvelukseen tai herätyskokoukseen tai johonkin ja kerrot kaipaavas elämälles suuntaa ja tarkoitusta ja jonkun siihen rinnalle kulkemaan. Siinä vaiheessa kaikki hoivaamisviettiset sinkut naisihmiset tuntevat läikähdyksen sisällään ja rientävät sua auttamaan. Etkös sä kuitenkin naisen halua? Siitä vaan valkkaat mieleisimmän ja rupeet heilasteleen. Erinäisiä lihallisia iloja tosin joudut ehkä hiukan odotteleen. Tai sit et.E: Miksihä mulla pyörii jumalanpalvelus tuolla töllössä taustalla? Sehän tästä vielä puuttuis että juomisen lopettamisen lisäksi tulisin uskoon.. En minä mitää taivaspaikkaa tässä ny kuitenkaa halua joten laitetaa vaikka toi Elixir taustalle.
Eka kerta oli ilmanen.Meet johonkin jumalanpalvelukseen tai herätyskokoukseen tai johonkin ja kerrot kaipaavas elämälles suuntaa ja tarkoitusta ja jonkun siihen rinnalle kulkemaan. Siinä vaiheessa kaikki hoivaamisviettiset sinkut naisihmiset tuntevat läikähdyksen sisällään ja rientävät sua auttamaan. Etkös sä kuitenkin naisen halua? Siitä vaan valkkaat mieleisimmän ja rupeet heilasteleen. Erinäisiä lihallisia iloja tosin joudut ehkä hiukan odotteleen. Tai sit et.
Tämän neuvon tarjosi Layla vastaa vaikket tahtoiskaan -palvelu, ole hyvä.Eka kerta oli ilmanen.
Oli sama fiilis, mutta tulipahan tehtyä. Täytyy todeta, että yksiössä oli näköjään puolensa, kun nyt toi touhu vaatii vielä enemmän aikaakin...Tarttis siivota. Kiinnostaa pieniä kiviäkin.
Oli sama fiilis, mutta tulipahan tehtyä. Täytyy todeta, että yksiössä oli näköjään puolensa, kun nyt toi touhu vaatii vielä enemmän aikaakin...
tuli kyllä täys oloNiin teit, mutta ei tullut annettua painoarvoa, ja nyt on jo myöhäistä. :DTaisin sua silloin varoitellakin, että siivoamisen aloituskynnys kasvaa huomattavasti kun muuttaa isompaan asuntoon. Vaikkei sitä vieläkään missään linnassa asu, on se paha kun on tottunut monta vuotta siivoomaan yksiötä.
JohnyV, otakko hoitoon 70 kilosen mastiffin jolla jotenki ny vähä säädöt pielessä korvien välis? Haukkuu ja piippaa kokoajan ja yöllä oli murtautunu sekä tarhasta että pihaa ympäröivästä aidasta läpi ja syöny naapuris jostain verannalta omenapiirakan elmukelmuineen...se on ihan kiltti sinänsä mutta sekaisin vaan, se tarttis sun rakkautta ja huomioo nyt. Tykkäis olla sisällä ja makaa mielellään sohvalla. Ylettyy sisällä pöydille kurkottelematta, sen pää kulkee siinä sopivalla korkeudella automaattisesti...
Saunaan---->
Saunaan---->
Sama. Sauna on lämmin ehkä noin 5min sisään.