Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pitäisköhän kans laittaa pakastin kylmäksi ja ostaa jäätelöä! En oo pakastinta tarvinnu kolmeen vuoteen.

:eek: Miten voi tulla toimeen ilman peruselintarvikkeita?
Terveelliseen ruokarymiin kuuluu ainakin kuusi (6) pientä ateriaa, aamupala, lounas, välipala, päivällinen, iltapala, jäätelöä.

Mä kuolisin ähkyyn jos noin usein pitäisi syödä.

No joo, mullakin joskus saattaa kiireisenä päivänä unohtua päivällinen, mut jäätelön syömisestä olen yrittänyt pitää kiinni.

:eek: Miten voi tulla toimeen ilman peruselintarvikkeita?
Terveelliseen ruokarymiin kuuluu ainakin kuusi (6) pientä ateriaa, aamupala, lounas, välipala, päivällinen, iltapala, jäätelöä.

En mä pakastinta syömiseen tarvi. Jäätelölle vain ja sitä en oo kotiin ostanu muuta ku senverran minkä oon sitte heti syöny. Siksi on pakastin ollu pois päältä vuosia.

Mun peruselintarvikkeet on siis maito, viili ja maksalaatikko. Loput säilyy lämpösis kaapeis. Kylmää olutta saa kapakasta jos sitä rupee tekemään mieli.

Toisin sanoen tuota perinteistä lämmityksenvalintaprosessia. Jonkin verran on tullut tutuksi kun alan konsulttien kanssa olen jutellut. Ilmeisesti erikoistut lämmitysjärjestelmiin?

Juu sikäli aika peruskauraa, en erikoistu siihen sen ihmeemmin mutta sattui sopiva projekti ajallisesti yksiin tämän (venähtäneen) lopputyön kanssa. Hommia teen teknisenä isännöitsijänä.

Onkxs menos se aika kuukausesta?

Tuskin, sillointällöin on näitä päiviä kun on tullut nukuttua 2h, nukuttu vielä samassa pommiin, juosten työmaalle, kaikki menee vituiksi, sitten alkaa sujumaan, sitten iskee väsymys, sitten taas virkistyy ja taas iskee väsymys jne.

:D

Juu sikäli aika peruskauraa, en erikoistu siihen sen ihmeemmin mutta sattui sopiva projekti ajallisesti yksiin tämän (venähtäneen) lopputyön kanssa. Hommia teen teknisenä isännöitsijänä.

Aa, kappas, yllättävän laaja tuo teknisen isännöitsijän homma. En ole siihen rooliin hirveästi tutustunutkaan.

oli kyllä villejä viikonloppusuunnitelmia duunikavereilla.... yks meinaa juoda ainakin lavallisen viinaa, toinen masturboira julkisella paikalla ja mä meinaan lihoa ja eksyä kuhankuonolle. Siel olis myös metsästyskausi meneillään, eikä mulla oo mitään räikeän värisiä vaatteita, joten joku metsästäjä varmasti erehtyy luulemaan mua pulleaksi hirveksi ja ampuu.

Että mä oon täynnä vihervasureita, homoja ja sellasia naisia ku Heidi Hautala jotka luulee olevansa fiksuja ja on oikeesti ihan aaseja ja sitte niitä nostellaan vielä millon pressaks ja millon ministeriks,,aijettä, kun pystyiskin lopettamaan kaiken median ja uutisten seuraamisen ihan kokonaan ni säilyis monelta mielipahalta

Missasin ysäribileet tänään. :(

Öitä! Unille, että jaksaa huomenna taas pitää hauskaa...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Daiina, mikä sua vaivaa. Mikset ole pyörittämässä peppuas E-Typen, Captain Jackin ja muiden mukana?

Tulipa käytyä katsomassa Rush, vanhat kunnon formulat kyllä sykähdyttää. Hieman erilaista ollu toi edustaminenkin tuohon vanhaan hyvään aikaan. :)

Töllöstä tulee I Am Legend.. Mua surettaa jo valmiiks koiran kohtalo :(

Back
Ylös Bottom