Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla on kans töitä normi päivänä 07.30-16.00 siitä sit 17.00 alkaa koulu ja päättyy 20.00. Koulun jälkeen vielä salille niin oon kympin jälkeen himassa. Niin mikä vapaa-aika? Koulua on tosiaan ma-to ja salin välipäivät pidän viikonloppuna, eli arkipäivät on hieman pitkiä.

Itellä kävi kanssa mielessä että onpa pitkiä päiviä, kun teen töitä tässä koulun ohessa. Treeni päättyy myöhäisimmillään siellä klo 23 maissa. Mutta tajusin kuitenkin, että sehän on sitä mun vapaa-aikaa. Ei vapaa-ajan tartte olla se aika päivästä, kun ei tehdä mitään, vaan sitä kun tehdään sitä mitä haluaa.

Niin onhan se koulukin vapaa-aikaa, vapaaehtoisestihan sielläkin olen. Okei, onhan se sali jo sitä kunnollista vapaa-aikaa, mut tarkotinkin sellaista jollon ei tarvi tehdä mitään. Sali kun lukeutuu niihin että sinne menon voi laskea pakolliseksi, kun ei halua helpolla jättää välistäkään. Tuo täydellinen aika kun ei tarvi tehdä mitään, ois vaan asioiden hoitoa varten. Ei oikein ehdi asioita hoitaan viikolla, kun koulu ja työ on eri paikkakunnalla kuin asuinpaikka.

Voi ny vattu. Sain vara-avaimen ja kävelin kauppaan niin eiköhän se ollut jonkun muun avain. Ei tullut katseltua avainta sen kummemmin :D Ja uus reissu...

Ei se oo apina, vaan gorilla!

Bananas Gorilla - The Busy World of Richard Scarry Wiki

Suomennoksissa Banaani-Toope tai jotain sinne päin.

Juu gorillahan se onkin :) Ja tos sun linkis tää kuva missä näkyy ne kellotkin :haart:
Bananasgorilla.webp

Ostin karvalakin. Ihan helvetin siistiä!

Mun pitäis ostaa punasta forttea, ilmansuodatin, sisäilmansuodatin sekä muistitikku.

Hyvin on nyt syöty, täytyy hetki ootella että maha ei oo enää niin täynnä niin pääsis salille lähtee.
Nää on näitä päiviä kun motivaatio on pyöreä nolla, sataa, kusettaa ja paskattaa. Kaikki prässää.
PS. Oli pakko hommata VIP foorumille, oon mä kuitenkin jo aika kauan täälä ollut, ainakin hurjat kolme tai neljä viikkoja eikä viestimäärää voi enää laskea edes kahen käden sormilla, sairasta. No ei, oli tilipäivä ja tää oli päivän heräteostos.

Meitsi on taistellu talon rempan kanssa..tehny yhden pienen mutta ärsyttävän homman pois. Ollu aina hetken työn paris ja sit palkinnu itseään pakkiksella ja taas duunii. Kaaduin vielä työn lomas tos liukkailla rappusilla ulkona kipeesti, fiilis oli aika lannistava..vähä niinku potkittais munille tms. Mutta kyllä tää tästä etenee

Vippi on hyvä. Saa Mikekin jatkaa elämäntyötään :) + jääkaappi.jpg

Ei tarttunut neuleita hulluilta päiviltä mukaan, oli niin hulluja värejä vaan kaupan. No saipa sentään makunystyröille annettua espresso doppion. Tai no tupla espresso, kun ei coffee housessa tunnistettu doppioo.

Työkaveri tuli ovelle ja karjas että "NYT KAIRA. MENE KOTIIN SIITÄ! Tai... mee Hulluille Päiville." Totesin meneväni helvetisti mieluummin kotiin :D

Tää on just tätä mun aku ankan tuuria, töissä viemässä kahta rullakollista pahvilaatiokoita pahvipuristimeen niin eikös koko masiina ollu jumissa ja täynä kasaammatomia pahvilaatikoita sitte vielä joku tuli mulle valittaa miten ne pahvilaatiokot tulis kasata ennen ku heittää ettei se kone mee jumiin, ikään kuin oisin ne sinne ees tunkenu :jahas:

Ei oo pitkä aika viikonloppuu enää :)

Olisipa sitä itselläkin vain tuollaisia ongelmia töissä. Olen kateellinen.

Höpö höpö. Kasvavat ja vaikeutuvat haasteet pitävät hommat tuoreena ja mielenkiintoisena. Tiettyyn rajaan asti. Sitten kun raja tulee vastaan, niin kellään ei ole mukavaa.

Hulluiltapäiviltä haen vaan lentolippuja. Muut ei kiinnosta, paitsi vaimo pisti viime vuonna ostaan housut.

Onneks ne oli edes kireet housut.

Höpö höpö. Kasvavat ja vaikeutuvat haasteet pitävät hommat tuoreena ja mielenkiintoisena. Tiettyyn rajaan asti. Sitten kun raja tulee vastaan, niin kellään ei ole mukavaa.
Meinasin tuon takia tulla heti toteamaan, että mene nyt v*ttuun. Jälkimmäisen osan myötä ei onneksi ole tarvetta.

Välillä sitä itsekin vaihtaisi niin mielellään johonkin aivottomaan liukuhihnatyöhön, missä ei tarvitsisi ajatella yhtään mitään. Sama palkka vaan pitäisi saada... :rolleyes:

Jep, samaa mieltä. Siinä vaiheessa homma menee ikäväksi, kun on älytön kiire päällä jatkuvasti ja joka suunnasta tuntuu seinät luhistuvan päälle. Juuri kun luulee saaneensa pään pinnalle paskakasasta, niin kaadetaan sammioon pari ämpärillistä lisää. Melkein tulee ikävä aikoja, jolloin siirteli varastossa lavoja paikasta A paikkaan B ja luonnollisesti paremmalla palkalla. Semmoisessa työssä voisi sitten haastaa itsensä vapaa-ajan harrastusten parissa.

Back
Ylös Bottom